středa 29. ledna 2014

Ztráta paměti - 5.Kapitola

Tony nyní pracoval ve své dílně a nechal Lokiho, aby se rozhlížel okolo sebe. Samozřejmě mu zakázal na cokoliv sahat. Rozhodně to bylo pro Lokiho zajímavější, než sedět u televize a srkat colu z plechovky, jako to dělal jeho bratr, když se zrovna nevypařil za mladým kapitánem.

Zvědavě si prohlížel přístroje a zkoumal, co každý dělal.

"Hm... vypadáš zaujatě."pronesl Tony a dál něco ťukal do počítače.

"Jen jsem zvědavý,"odvětí klidně a vezme do ruky nějaký šroubovák a začne ho v ruce otáčet, aby si ho z blízka prohlédl.

"Možná bys mi mohl být užitečný, paměť jsi sice ztratil, ale tvá výsoká inteligence ti možná zůstala,"zašklebí se Lokiho, ten se na něho nehezky zamračí a poslouchá Tonyho geniální nápad. Přesněji by měl sedět u počítače a něco klikat. Odsouhlasil. Cokoliv je zajímavější, než sedět na zadku a konečně by se mohl něco dozvědět.

"Okey, takže si tady sedni,"Tony ze stolu shodí několik věcí, aby mu udělal prostor.

"A něco si vyber... cokoliv, je mi to celkem jedno, akorát tutomu se vyhni,"ukáže mu strategicky několik věcí, které by mohl Loki popléct, zneužít, nebo si dozvědět něco špatného o sobě, nebo o Tonym.

Loki poslušně usedne ke stolu a prohlíží si počítač. Všechno mu jde samo, nemusí u toho dlouho přemýšlet, jako kdyby to všechno už v hlavě měl.

"Nechápu, jak Thor může tak moc nesnášet techniku..."pronese po chvilce ticha Loki.

"No... do televize se zamiloval na první pohled,"utrousí Tony s úšklebkem.

"Televize je nudná... spíš ho víc zajímá ten kapitán..."

"Cože? Moment... Myslíš, Thor jede po Stevovi?"

"uhm... asi, jednou jsem šel kolem Thorovo pokoje a no..."nepatrně zrudne."slyšel jsem nějaký zvuky, tak jsem se jenom podíval a..."zrudne ještě víc. "prostě TO spolu dělali,"řekne rozpačitě. Tony se hlasitě rozesměje.

"Tak Thor nám odpanil naší nafintěnou pannu?"směje se jak pominutý.

"Pannu? Já myslel, že kapitán Ametika je muž," to Tonyho rozesměje ještě víc.

"Tu přezdívku dostal od nás... tedy přesněji ode mě a Hawkaye, když se v koupelně fintil pomalu dvě hodiny... už vím pro koho,"uculí se.

"Aha,"vykoktá překvapeně, ale přesto pobaveně Loki.

"Je to zvláštní, když se dva muži milují... nechci říct divný, hnusný, nechutný, nebo tak.. ale je to... zvláštní,"

"Proč myslíš, že je to zvláštní?" zeptá se Tony zvědavě.

"Já... nevím... prostě... i když tady je normální prý i na tom Asgardu... tak... já nevím, jak to říct, ale... asi si nejsem jistý svou orientací,"zamumlá tiše a sklopí pohled. Tony se nad tím gestem rozesměje.

"Tohle není vtipný, Starku," zavrčí Loki a nahněvaně se na něho podívá.

"No promiň, ale ty jsi začal, že homosexualita je zvláštní a pak z tebe vyleze, že si nejseš jistý svojí orientací,"směje dál a přitom zkoumá kapalinu z jeho obleku.

"Tak promiň, že se v sobě nevyznám,"

"Nevztekej se princezno... páni, seš horší, než holka, když má menstruaci, a že jsem jich pár poznal," Loki zavrčí něco jako co znělo impotentní idiot.

"Hele, já impotent nejsem... idiot možná jo, ale impotent rozhodně ne, klidně ti to dokážu," s provokativním úsměvem se k němu začne přibližovat.

"Nepřibližuj se ke mně, nebo z tebe toho impotenta udělám,"Loki vezme do ruky šroubovák a zamíří s ním na Tonyho, jako by doufal, že z něj něco vystělí a Tonyho to vykastruje.

"Co tu vy dva blbnete?"Clint kouká překvapeně na tu scénku, která se děje před ním.

"Co? Nic... jen se tak škádlíme,"zaubí se Tony a obejme Lokiho kolem ramen. Loki se zamračí a píchne Tonyho šroubovákem do žeber.

"Au. Ty zákeřná opice,"chytne Lokiho a hodí si ho přes rameno jako pytel brambor. Nepatrně zanaříká, na to, že je Loki kost a kůže je pěkne těžkej.

"Hej... ty burane, okamžitě mě pusť..."začne Tonyho mlátit do zad.

"Jak si přejete má výsosti,"zašklebí se a hodí Lokiho na zem.

"Auuu... můj zadek,"

"Poslal mě Fury, abych vás zkontroloval, ale vidím, že to máte pevně v rukou,"rozesměje se Hawkay a odejde z dílny a ponechá Lokiho s bolavým zadkem.

"Copak? Natloukl sis ten svůj výstavní zadek?"uculí se na něho Tony nevině. Loki se zamračí.

"Si budu stěžovat, abys věděl,"prskne nahněvaně a postaví se na nohy a zasyčí, jak se mu ozvaly staré rány.

"Seš v pohodě?"zeptá se ho Tony s výčitkami svědomí.

"Jo,"zavrčí a posadí se do křesla a kolena si přitáhne k sobě a zavře oči. Rozbolela ho hlava.

"No, to se mi nezdá,"povzdychne si a klekne si před něho. Vezme jeho pobledlý obličej do dlaní a z blízka se mu podívá do očí, které jsou mírně zakalené teplotou.

"Pojď, půjdeš si lehnout..."zvedne ho z křesla a odvede ho jejich společného pokoje, kde ho položí na postel. Dojde mu natočit sklenici s vodou, kterou položí na noční stolek a posadí se do křesla a sleduje Lokiho, který usnul. 'Vypadá docela roztomile' hned si za tu myšlenku jednu nabančí. Podívá se na něho. Černé vlasy lemují bledý obličej bez jediné chybičky. Zavrtí nad sebou hlavu. 'Starku, seš ztracenej případ... pár dní sis nevrznul a už bys obtáhnul padoucha číslo jedna' pomyslí si sarkasticky a posadí se do křesla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)