pondělí 27. ledna 2014

Frost - Iron 17.

Tony se probudí a cítí se poněkud podivně.
Vnímá příjemné teplo které nejspíše vychází z postele, která je měkčí než cokoli co do teď poznal.
Navalí se na něj spousta vůní, které tvoří symfonii.
A ty zvuky jsou tak silné ale přesto jemné a příjemné.Zároveň ho ale ještě stále bolí hlava.
Sice už ne tak silně ale bolí.
Ba co hůř vnímá zvuky, vůně, dotyky ale proč je všude kolem taková tma?
Tonyho mozek se po dlouhém spánku dává do pořádku ale je tma, všude je tma. Tony panikaří.
" Proč je všude tma? Jsem slepý!! oslepnul jsem!!! Bože! "
Dokonce jeho výkřiky znějí nějak tlumeně.
Že by nakonec i špatně slyšel?
V tom případě jen sám sebe protože odněkud zaslechl tiché uchichtnutí.
" Ty idiote máš hlavu zabořenou v polštářích "
" uhm " Tony se poněkud uklidní a pokusí se otočit na záda ale nejde mu to.

Loki ho pobaveně sleduje.
Tony se ještě chvíli snaží ale nedokáže donutit páteř se pohnout.
Pak vedle sebe ucítí nějaký pohyb. Matrace se lehce prohla pod přítomností dalšího těla.
Potom Tony ucítí na svých zádech jemný dotek Lokiho prstů a po celém těle mu naskočí husí kůže. Loki ruku stáhne.
" Chvíli potrvá než si zvykneš " A pohladí Tonyho po zádech. Ten se celý zatřese.
Je to tak divné jeho doteky jsou sice lehké a sotva patrné ale tak strašně intenzivní.
Nečekal, že mluvil o tomhle když mu Loki říkal, že veškeré vjemy zde jsou umocněny.
" Teď tě otočím ano?"
" Hm " zamručí Tony do polštáře a ucítí jak mu Loki sjede rukou na bok a pak už jen vnímá jak žuchnul do nezahřáté části postele a najednou mu je trochu chladno.
" Zima " zašeptá a stále má zavřené oči, bojí se je otevřít.
Loki se usměje " neříkej, že mrzneš " pořádně ho přikryje.
" Už ne "
" Otevřeš oči? "
" Nevím "
" Bojíš se? "
" Možná "
" Jsou zatažené závěsy a zhasnuto není tu nic co by tě oslepilo " zašklebí se
" Ještě mě bolí hlava "
" Hodně? "
" Ne tak jako předtím, ale dost "
" Potom ti pomůžu, teď zkus otevřít oči " lehne si vedle něj
Tony nejdříve otevře jen jedno oko a opravdu je v pokoji přítmí a tak otevře i druhé.
V tu chvíli zalapá po dechu a prudce zašmátrá rukama v prostoru než najdou Lokiho a pevně se ho chytí.
" Najednou si nějak čilej " usměje se Loki " Klid nic se ti nestane " a obejme Tonyho.
Tony je mu za to teď nehorázně vděčný. Nutně potřebuje nějakou hmotnou oporu.
" K-kde to jsem? " zeptá se trochu vycukaně Tony a znovu raději zavřel oči
" V mém pokoji "
" A ostatní? "
" Jsou s dalšími co se připojili na naši stranu "
" Proč jsem tady? "
" Byl jsi na tom hodně zle, nechal jsem tě přenést sem "
" Proč? "
" Moc otázek na to, že jsi se teprve vzbudil "
" Jak dlouho jsem spal? "
" Asi den "
" Asi? "
" Nepočítal jsem to, měl sem co dělat abych ti udržel stálou tělesnou teplotu "
" Ty ses o mě staral? "
" Mlč už...dokud neotevřeš oči tak s tebou nemluvím "
Tony povzdechne a znovu začne otvírat oči.

Nyní už nereaguje tak přehnaně ale pořád se Lokiho pevně drží.
" Tomu říkám spát v oblacích " špitne Tony a pevněji se natiskne na Lokiho
" Ty, který běžně lítáš několik kilometrů nad zemí se teď bojíš výšek? "
" Když to mám vždycky oblek...bez něj " tiskne se
" Vidíš, že umíš být i přítulný "
Tony zakňučí " jak se dostanu dolu? "
" špatně " usměje se Loki
Tony se zatváří jako nakopnutý štěně a koukne na Lokiho.
Až teď mu dojde jak moc se na něj nalepil.
A v tu chvíli jeho mozek přepne ze strachu z pádu k vnímání Lokiho těla.
Loki je tak blízko, cítí jeho dech, jeho ruce obtočené kolem svého těla. Jak krásně voní.
Tony má co dělat aby se mu nezamotala hlava.
" Moje hlava "
" Jo hned se na to podívám, když tě pustím nebudeš skákat dolů, že ne? "
Tony zakroutí hlavou.
Loki povolí sevření ale předtím posune Tonyho do středu postele.
" Proč spíš tak vysoko? "
" Pššt " Loki mu položí prst na rty aby nemluvil a poté přesune své ruce na Tonyho spánky.
Tony znovu zavře oči a po chvíli cítí jak bolest z jeho hlavy ustupuje.
Úlevně si oddechne a víc se namáčkne do postele.
" Ostatní to nesou dobře? "
Loki přikývne " Jediný kdo měl problém byl ten zelenej ale zvládl to "
" Takže jsem jedinej kdo to nezvládl? "
" U tebe je to pochopitelné "
" Hm " zamručí Tony zdeptaně
" Ale no tak " Loki jej pohladí po tváři
Tony se zatřese " Můžu ještě chvíli spát? "
" Jistě "
" Zůstaneš tu? "
" Pokud chceš "
" Chci "
" Protože se bojíš že spadneš? "
Tony pokrčí rameny a přitiskne se k Lokimu. " Potom mám ještě pár otázek "
" S tím počítám " Odvětí Loki a usoudí, že by se mohl také prospat.


Tentokrát se Tony probudí první a už v mnohem lepším stavu.
Uvědomuje si kde je a dokáže se hýbat. Tedy alespoň má pocit, že se dokáže pohnout.
Ještě to nezkoušel protože ho Loki tak trochu zalehnul.
" Uhm " zamručí a pokusí se zpod Lokiho dosti neobratně vyhrabat.
Loki zamručí a víc se přitiskne.
" Moje žebra " zaúpí Tony
S Lokim to trhne a probudí se " Promiň " zamumle rozespale a povolí sevření, ovšem leží dál.
" Seš děsně těžkej " protestuje Tony
" Hmmm "
" No tááák " žadoní o trochu prostoru " Potřebuju se aspoň nadechnout "
" Vždyť dýcháš "
" Ale jde to těžko "
" A jsi si jistý, že je to mou vahou? "
" C-co tím chceš říct? "
" Jen se ptám jestli tvoje problémy s dýcháním nezapříčiňuje něco jiného "
" Ne "
Loki se odkulí a Tony se volně nadechne. " Uff "
" Hele tak těžkej nejsem "
" Seš...už chápu kam se ukládá to jídlo "
" Mám jen těžké kosti " Protestuje Loki
" Jasný, jasný cvalíku " zašklebí se
" Jsi až moc drzí " zavrčí
" Pro pravdu se i bůh zlobí " culí se Tony
" Ale... " tváří se dotčeně a vyhrne si tuniku " Já nejsem tlustej " a prohlídne si svoje břicho
Tony se podívá na jeho břicho. " Nejsi " šeptne a odolává pokušení se dotknout.
" Si myslím " Podívá se na něj pobaveně Loki " líbí co? " zašklebí se
" Ne " stále od něj ale neodtrhl oči
" Tak kam koukáš? "
" Na blba " odvětí duchapřítomně Tony a od Lokiho si vyslouží pohlavek.
" Hej mě to ale bolí " Odvrátí Tony pohled a pohladí si bolavé místo.
" Chceš to pofoukat? " zeptá se Loki s úsměvem
Tony si sedne " Jo "
Loki tu odpověď nečekal ale proč ne? Posadí se a pofouká mu bebí.

Tony se zašklebí " Jak se dostanu z té postele? "
" Nelíbí se ti tu? "
" No na tu výšku už sem si zvyknul, ale mám docela žízeň a... můžu si dát někde sprchu? " Otočí se na Lokiho.
Loki se usměje a přikývne " můžeš se tu osprchovat, a tady máš vodu " podá mu sklenici vody.
" Kde se tu vzala? "
" Nepřemýšlej nad tím "
" Hm " zamručí a napije se " Tak jak se dostanu z té postele "
" Takhle utíkat z postele... To k tobě nesedí " zašklebí se
" Já chci jít jenom do vody "
" Určitě chceš ode mě utýct "
" Nechci "
" Chceš "
" Nene! "
" Neječ " zašklebí se " Já vím, že nechceš to už by jsi byl dole. Otázkou je proč nechceš? " pozvedne obočí
" Hmm je tu teplo? "
" No to mi řekni ty "
" Neřeknu, chci dolů "
Loki pokrčí rameny " Stačí si to jenom přát"
" Jak přát? "
" Když sis jako dítě něco hodně přál...tak takhle přát "
Tony zavře oči, ruce sevře v pěst " dolů, dolů. Dolů "
Loki se zasměje " Ty to vůbec nebereš vážně "
" Snažím se, ale prostě...."
" Tak já ti pomůžu no" šklebí se a nechá postel sjet dolů. " Mimochodem já nespím takhle nahoře, to sis nejspíš přál ve spánku "
" Aha " špitne
" To se ti asi něco zdálo co? "
" Hm asi sem byl v sedmým nebi " zašklebí se a vstane z postele.

Teprve teď zjistí, že je pouze ve spodním prádle. " Kde mám oblečení? "
" Ve sprše potřebuješ oblečení? "
" Ne ale.. kde je? "
Loki pokrčí rameny " Někde v prostoru "
Tony už se nadechuje k otázce... " Nepřemýšlej nad tím " zašklebí se Loki
Tony povzdechne " A ta koupelna? "
" Dovedu tě tam "
Loki vstane z postele a jde k Tonymu a podepře ho.
Tony nechápe proč ho podpírá do chvíle než udělá první krok.
Je to jako by šlápnul do prázdna. "Sakra, co to..jakto?"
Loki se usměje " Ne..."
" Nepřemýšlej nad tím " dořekne otráveně Tony a nechá se odvést do koupelny, kde se mu znovu zamotá hlava.
" Pane Bože " šeptne a rozhlíží se omámeně kolem.
" Moc se nerozhlížej aby se ti zase neudělalo zle "
Přikývne " A ručník nebo tak? " Jen to vysloví už má ručník v ruce. Trochu ho to vyděsí.
Loki se uchechtne jeho šokovanému výrazu " Mám tě i umýt nebo to zvládneš sám? "
" To zvládnu " odpoví jakoby byl trochu mimo.
" Škoda " zašklebí se a pustí Tonyho, který už je schopný stát na vlastních nohou.
Tony po něm šlehne pohledem " Já ti dám škoda "
Loki se zatváří nevinně.
" Tohle nezkoušej to nezabere " Ale zabírá to až moc dobře.
Odkdy mu Loki přijde tak roztomilý. Moment Loki se předním přestal hlídat. Hm uvědomuje si to vůbec?
" A jak pak dostanu nějaký oblečení? Můžu mít svoje oblečení, že jo? Nemusím chodit v tomhle " ukáže na Lokiho.
" Pff, co se ti na tom nelíbí? "
" Já nevím..k tobě to jde ale já to nechci "
" Vzhledem k tomu, že jsi tu jako pomoc můžeš mít na sobě co cheš " pokrčí Loki rameny " a oblečení dostaneš stejně jako ten ručník " Odpoví na jeho otázky a odejde.

Tony se rozhlédne po koupelně.
Přijde mu to jako obří lázně se spoustou zdobených sloupů, obrovských van.
No spíše bazénů.
Jestli měl někdy svoje iluze o tom co je luxus tak je hodně rychle ztratil.
Svlékl se a položil se do jedné vany, která se jako na povel naplnila příjemně teplou vodou.
Po nějakém čase už se naučil jak v tomhle světě získá to co potřebuje a přišlo mu to velmi praktické.
Až bude doma určitě začne přemýšlet nad tím, jestli by takovéhle principy nešli aplikovat i na Jarvise.
Když se vykoupal osušil se a zabalil se do ručníku.
Snažil se soustředit se na oblečení ale nic se nedělo.
Po chvíli povzdechl a usoudil, že opět bude muset požádat Lokiho o pomoc.
I když se mu to moc nezdálo... Ručník, mýdlo, šampon všechno co potřeboval si přivolat zvládnul. Přišel do pokoje a v křesle seděl Loki a v rukou měl oblečení, které si Tony tak urputně přál.
" Ty seš pěknej zmetek! "
Loki se zašklebí " Učíš se rychle " prohlédne si Tonyho v ručníku " rychleji než bych očekával " Vstane a jde k Tonymu.Jeho oblečení položí do křesla.
" Ale já nemám prsty v tom, že se objevilo u mě a ne u tebe " zašeptá mu do ucha.
Tony netuší jak se Loki dostal tak rychle za jeho záda ale neprotestuje.
Cítí jeho dech na svém krku. Pomalu se mu zrychluje tep.
" Asi jsi si přál abych tě viděl jen v ručníku, že? " provokuje ho Loki zatím co se rty stále blíží k jeho krku.
" N-nepř-ál " Neví proč ale začíná se třást.
" Uklidni se "
" T-to nejde "
Loki mu položí ruce na břicho, těsně nad začátek ručníku a jemně ho políbí na krk.
Tony se roztřese ještě víc. " Tímhle mi nepomáháš "

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)