pondělí 27. ledna 2014

Frost - Iron 1.

"Co to sakra je?!!" ozval se z pokoje naštvaný výkřik. "Co tu chceš?!"
"Přátelská návštěva?" opáčil druhý hlas v pokoji, který byl klidnější ale o to ostřejší a provokativnější.
"Přátelská návštěva potom co jsi mne prohodil oknem? Skvělé, nic lepšího jsem si nemohl přát." Tony se již nepatrně uklidnil po prvotním šoku. Ale stále z jeho hlasu vyzníval vztek, který ovšem směřoval na Jarvise, který ho neupozornil na Lokiho přítomnost.
"Jsem bůh" pravil Loki povzneseně " Když se řádně pomodlíš tvá přání možná vyslyším" opáčí s drobným úšklebkem. "O čem pak se ti zdálo?"
"Nestarej se"
"Stále máš strach" nebyla to otázka ale pouhé komentování skutečnosti.
"Prohodil jsi mě oknem!"
"Opakuješ se stále dokola" Již poněkud znuděn "Nudím se"
"Tak se nějak zabav"
"Proto jsem tady, jsi můj hostitel, postarej se o mou zábavu"
Tony na něj naštvaně pohlédne "Dobře budu počítat do sta, ty se někam schováš a já tě pak nebudu hledat"
"Pche" Loki se uraženě otočí a odejde do svého pokoje.
Tony se zašklebí a rozespale vyleze z postele.

Rozhlédne se po pokoji. "Jarvisi proč si mi neřekl, že tu je"
"Neohrožoval Vás"
"To ty nedokážeš posoudit"
"Ale ano dokážu"
"Jak dlouho tu byl?
"Hodinu a dvanáct minut"
Tony zamručí a odejde do koupelny. Podívá se na sebe do zrcadla "Hm". Od doby co mu Lokiho nasadily do baráku aby ho hlídal se pořádně nevyspal. Neustále se hlídá, respektive jeho hlídá. Nehodlá riskovat další prohození oknem.
Pustí si vodu, svlékne se a vleze do sprchy. Postaví se pod tekoucí vodu, zavře oči a snaží se trochu relaxovat. "Už aby to bylo za mnou" zamumlá si pro sebe.
"Tolik toužíš po tom se mě zbavit..."
Tony sebou cukne "Vypadni z mojí koupelny"
"Pokud vím nyní je ta koupelna naše"
"Ale teď sem tu já"
Loki jen pokrčí rameny a sedne si na vanu. "Měl by jsi spát"
"Ani do toho ti nic není. Ovšem pevně věřím tomu že se vyspím až odtud odejdeš" Zabalí se do ručníku a vyjde ze sprchy.
"V tom případě tě čeká spousta a spousta probdělých nocí"
"Řekneš mi už konečně proč jsi tady? Jediné co vím je, že tě nesmím nahlásit Shieldu nebo mě tvůj bratr přetáhne kladivem"
"Není to můj bratr!"
"Dobře, dobře"
"Víc vědět nepotřebuješ"
"Ale chci"
"Až budu mít náladu na rozhovor možná ti něco řeknu"
Tony zamručí a jde z koupelny. Loki si ho se zájmem prohlédne a pousměje se. Nakonec si napustí vodu do vany a vleze si tam.
Tony se zatím převlékl a hledá si v lednici něco k snídani. Když usoudí, že mu postačí pouze hrnek kafe odebere se do dílny. Chvíli sedí a tupě zírá do monitoru.
"Pane?"
Nic...
"Pane?!" Zopakuje Jarvis důrazněji
"Co?"
"Máte dojem, že nemáte co dělat?"
"Jen jsem se...." neví co říct "vypnul řekněme"
"Večer máte být u Andersona"
"Kde?"
Kdyby měl Jarvis tělo nejspíš by teď už Tonymu uštědřil pohlavek nebo si minimálně povzdechl "Vlastník 90-ti% automobilových prodejen v našem státě"
"Jo tak" Napije se kafe a zase se zahledí do monitoru. "Jo tak!!! Ježiš nemůžeš mluvit narovinu?"
"Jistě, že můžu ale chtěl jsem si dopřát alespoň trochu zábavy"
"Jo jasně, takže jak to vypadá s tím autem co chtěl?
"Technické detaily jsou dořešeny, zbývá pouze navrhnout vzhled karoserie, barevné rozvržení a název"
"Pouze? Vždyť je to otázka několika hodin!"
"Pak by jste měl asi začít"
"Hm" zamručí Tony a dá se do práce.

Loki se zatím vykoupal, oblékl a poctivě se nasnídal. Nyní se znuděně prochází po Starkově domě a zkoumá co kde má. Zkouší nejrůznější tlačítka na ovladačích a potom se dostane k počítači. Jarvis mu ho ovšem nepovolí zapnout a tak jde Loki do dílny. Projde dveřmi jako by tam ani nebyli a podívá se na Starka, který se akorát dohaduje s Jarvisem, že modrá se na tohle auto vážně nehodí.
Začne se procházet po dílně téměř neslyšně. Prsty přejíždí po různých strojích, u některých se zastaví a detailněji si je prohlédne. Potom se zaposlouchá do hádky mezi Tonym a Jarvisem.

"Modrá je světlá!"
"Může být tmavší"
"Nechci tam modrou"
"Pak tedy hnědou"
"Hnědou? Hnědou?! No to už vůbec ne. Nemáš vkus"
"Rozhodně lepší než vy"
"Jsi akorát protivnej robot"
"Za mé schopnosti jste plně odpovědný vy"
"Protivnost, tupost, hádavost, nevkus, drzost a neúctu jsem ti neinstaloval"
"Nejspíš jsem převzal některé vaše vlastnosti"
"Ty jeden..." Nedopoví co chtěl říci " Tak ho prostě udělej černé a je to"
Jarvis pouze zašumí ale po chvíli je slyšet zvuk strojů.
Tony si povzdechne a složí hlavu do dlaní. V tu chvíli se Loki ocitne přímo za ním a dá mu ruce na ramena "Měl by jsi se uvolnit"
Tonyho pod tím dotekem mírně zamrazí ale příliš mu nevadí "Co tu děláš?"
"Jsem tu již delší dobu" Stiskne jeho ramena "Neměl by jsi se dohadovat se svým pomocníkem"
"Jsi snad moje matka aby jsi mi říkal co bych měl dělat a co ne?"
"Jistě že ne" Odpoví a masíruje přitom Tonymu ramena "Na to jsem moc starý"
Tony pouze něco nesrozumitelně zamumle a na chvilku zavře oči. Ovšem jen na nepatrnou chvilku protože poté mu dojde kdo ho to vlastně masíruje a uskočí.
Loki se na něj podívá "Co?"
"Co to děláš?"
"Masáž? Neznáš?"
"Už se mě nedotýkej jasný?"
"Před chvíli jsi nevypadal, že by ti to vadilo. Ba naopak řekl bych."
"Jo protože jsem ospalý a trvá mi než mi určité informace doputují do mozku"
"Říkal jsem ti, že máš spát"
"S božským psychopatem vedle v pokoji jistě"
Loki se mírně usměje
Tonymu po chvíli dojde jak ta věta vyzněla. "Ne já nemyslel..."
"Vím jak jsi to myslel" Nenechá ho domluvit "Ale je zábavné sledovat jak funguje tvůj unavený mozek"
Jejich tlachání přeruší Jarvis zprávou, že auto je připravené a již si ho odvážejí a že by se měl jít Tony připravit.
Tony Jarvise poslechne a po chvíli je připraven k odjezdu. "Buď tu hodný" zašklebí se na Lokiho, který mu věnuje pouze pohrdavý pohled a odejde do svého pokoje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)