pondělí 27. ledna 2014

Frost - Iron 9.

Loki se postaví a podívá se na Tonyho. "To si vážně myslíš, že tě po tomhle nechám spát?"
"Spolehám na to" usměje se na něj Tony, překulí se na bok a zavře oči.
"Jsi tak naivní?"
"Ani ne spíš si myslím, že máme momentálně srovnané účty"
"No" zamyslí se "Prozatím..."
"Takže dobrou noc?"
"Tak se posuň"
Tony se posune a Loki si přilehne k němu a tentokrát se velmi opatrně natáhne pro deku. Tony mu část deky nechá a Loki se k němu přisune trochu blíž aby znovu nedošlo k přetahování se. Vypadá to, že Loki plánuje držet si momentálně odstup. Respektive v to Tony doufá protože už by vážně ocenil trochu spánku.

A taky, že ano. Tony se sice chvíli převaluje aby si našel příjemnější polohu a po pár minutách se k němu plíží spánek. Loki ho sleduje a čeká na vhodnou chvíli, která se pomalu blíží. Tony se právě dostal do stavu kdy skoro spí ale ještě vnímá okolí.
"Tony?"
"Hm?"
"Spíš?"
"Ee"
"Chceš spát?"
"Uhm" souhlasně
"Zabiješ mě když tě nenechám?"
"Hmm ee"
"Ani se o to nepokusíš?"
"Eeem"
"Chceš mě?"
"Uhm"
Loki se zakření a přitiskne se k němu. Tony se zavrtí a vytuhne.

Loki sice uvažuje nad tím, že by Tonyho nechal spát. Přece jenom si to zaslouží a deku si vybojoval více méně čestně. Ale....
"BUDÍČÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉK"
Tony prudce otevře oči a sedne si. Přitom se ožene po Lokim a klepne ho do hlavy.
"Au" zakňučí Loki
"Co tady řveš ty blbče?!"
"Nejsem blbec! Ty jsi mě uhodil!"
"Ty jsi mě probudil!"
"Jste jako děti" Přeruší je oba Jarvis
"Ty mlč!" Zvolají oba najednou

"Proč mě nenecháš?" zeptá se Tony
"Baví mě to"
"Jo tak tebe to baví" s drobným úsměvem
"Jo" vyplázne na něj jazyk
"No tak se budeme bavit" vstane z postele a jde z pokoje do koupelny
"Hej kam jdeš? Já jsem s tebou ještě neskončil!" Vstane a jde za ním
Tony jde a neodpovídá mu.
"Tak stůj sakra!" Stále za ním
"Ne" dojde do koupelny a pustí sprchu, studenou sprchu. A zůstane stát u sprchového koutu.
"A co tady chceš jako dělat? Stát u sprchy?" Loki se postaví vedle něj
"Já jsem ti neříkal aby jsi chodil se mnou"
"Nemám rád když se ke mě někdo otáčí zády aniž bych s ním ukončil rozhovor"
"Hm, no když už seš tady" šibalsky se usměje a než Lokimu dojde o co tady jde ucítí na svém těle příval ledové vody.

Tony stojí u sprchy a tlemí se Lokiho zmatenému výrazu. "To - tomu říkám zábava"
"Ty proradnej červe!" Vypne vodu
"O-ou" Tony pozná, že je zle a pokusí se zdejchnout z koupelny. Ale Loki je rychlejší a hlavně mocnější.
"Mě neutečeš" a po chvíli ho už drží.
"N-ne, já už budu hodnej"
"To jsi si mě rozmyslet než jsi mě strčil do sprchy" s vážnou tváří.
Tony zakňučí a Loki se ušklíbne, mávne rukou a vana se začne plnit ledovou vodou. Potom promluví jazykem, kterému tony nerozumí a ve vodě se objeví malé kousky ledu. Ano malé ale zato jich je velká hromada. Takže z Tonyho vany se stala nádoba pro ledovou tříšť.
"Ne to neuděláš!"
"Myslíš?" usměje se Loki a táhne ho k vaně
"Ne, Loki to ne já nechci do vany"
"Chceš jen to ještě nevíš"
"Vážně nechci"
"Věř tomu, že já vím líp než ty co chceš ..."
"Jo já vím seš bůh ale tohle....tohle ne...T-to"

"ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!" ozve se výkřik chvíli potom co se koupelnou rozlehl zvuk šplouchnutí.
Loki se hlasitě rozesměje až se neudrží na nohou a sjede podél zdi na zem. Ovšem ani to mu nezabrání v tom podlehnout výtlemu.
Tony se chvíli plácá v té ledové tříšti než se mu podaří vylézt z vany. No vylézt.. spíš se z ní vyplazí a stočí se na zemi do klubíčka. Celý se klepe zimou. Kdyby tam zůstal ještě chvíli asi by zfialověl.
Lokimu okamžitě dojde, že tohle pro změnu hodně přehnal on. Nedošlo mu, že lidské tělo není na takový chlad zvyklé. Okamžitě ho přejde smích a přileze k Tonymu.
"N-n-n-n-n-n-n-ne-" drkotá zuby "N-n-n-ne-ch-o-o-oĎ K-k-k-k-e"
"Mlč" zarazí ho Loki a pomůže mu do sedu.
"Z-zz-z-zz- i -m-m-m-ma"
"Já vím, promiň" pípne a i s Tonym se postaví.

Tony se celý třese, sotva je schopen sám chodit. Loki ho tedy chytne pevněji a odvede ho k sobě do pokoje. Než ho ovšem dovede k posteli kouzlem ho osuší. Stačí, že je promrzlej nemusí být ještě mokrej. Potom ho položí do postele a začne ho balit do přikrývky. Tony absolutně nic nenamítá, ani nemůže. Tentokrát zakuklí Loki Tonyho a potom si sedne k němu na postel. Na Tonym je vidět, že mu poloha v leže momentálně zrovna nevyhovuje ale nemůže se moc pohnout. Za prvé je ještě stále dost vyklepaný zimou a za druhé ho Loki zabalil opravdu pevně.
"S-s-s-sed"
"Chceš sedět?"
Tony trhaně přikývne
Loki mu pomůže do sedu ale předtím trochu povolí deku. Posune Tonyho více nahoru a posadí ho. Tony se opře o zeď za postelí a víc se zavrtá do deky. Loki se posadí těsně vedle něj a chvíli na něj kouká. Tony mu pohled opětuje. Loki potom sjede pohledem na Tonyho rty, které jsou modré a zatváří se omluvně. Tony stále není schopen se zahřát a stále se třese.
"Mám ti udělat čaj nebo něco?
Tony zakroutí hlavou
"Nemůžu tě nechat v tomhle stavu"
"P-p-p-poci-tttt v v v v v v in n ny?"
Loki neodpoví a ještě více se k Tonymu přisune. Rukou mu zajede za záda a přitiskne ho k sobě. Tony padne Lokimu hlavou na rameno, ale momentálně je mu to jedno.
Loki ho potom pevně obejme a Tony se přitiskne jak jen to jde a zavře oči. Ještě pořád se nepřestává třást, ale na to v jakém se nachází stavu, si až moc dobře uvědomuje jak mu je Lokiho obětí příjemné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)