pondělí 27. ledna 2014

Frost - Iron 12.

"Dobré ráno" odpoví Jarvisovi ještě trochu udýchaný Loki a odkulí se z Tonyho.
"V obývacím pokoji čeká návštěva"
Když se od Tonyho neozve žádná odpověď zeptá se Loki .
" A kdo tam je?"
"Thor….s panem Furym"
Tony stále nereaguje, ačkoli mu to není podobné.
Loki se na něj podívá, aby zjistil co s ním je.
Tony sedí na posteli, přes klín má přehozenou deku a skelným pohledem zírá do zdi.
Loki se ušklíbne, vstane a v tu ránu je oblečený. Znovu se podívá na Tonyho, který se stále ani nepohnul. Zakroutí hlavou, povzdechne a jde do obývacího pokoje.
"Kde je Anthony?" zeptá se Thor ihned jak se Loki objeví ve dveřích.
"Také ti přeji dobré ráno" odpoví nepříjemně Loki a podívá se na Furyho "Co ten tu chce?"
"Naše situace se značně ztěžuje Loki. Na Ásgardu došlo k mnohým změnám a dozvěděli jsme se nové informace. Budeme potřebovat jejich pomoc"

Loki mírně povzdechne "Předpokládám tedy, že když jsi do toho zatáhl i ostatní, podotýkám bez mého svolení, čeká mne přesun na základnu, kde budu pod jejich neustálým dohledem"
"Loki již sem ti říkal, věci se zkomplikovali. Otec povolává do zbraně všechny spřízněné světy."
"Ale já na tu jejich základnu nechci, nevědí nic o tom, že jsem si svůj trest již odpykal. Nehodlám sedět v další cele."
"Dostanete pokoj ne celu" vmísí se do hovoru Fury
"Nevidím mezi tím příliš rozdíl"
"Kde je Anthony?" zeptá se znovu Thor
"Asi ještě spí" řekne Loki a propaluje Furyho pohledem

Samozřejmě, že Tony nespí. Ale nedá se ani říct, že by byl vzhůru.
Neustále sedí na posteli v šoku z toho, k čemu došlo.
Opilej sem nebyl. Jo jasný přitahoval mne ale až takhle. Ne to ne. Ale na druhou stranu…bylo to úžasný a….

Z přemýšlení ho vytrhnou hlasy z vedlejšího pokoje. Očividně se tam hádají do krve.
On ovšem slyší pouze pár slov jako je pokoj, cela, bota, mravenec, kladivo a idiot.
Tony tiše povzdechne a konečně se pohne.
Rozhlédne se po pokoji, aby zjistil, kde skončilo jeho oblečení. Objeví kalhoty a natáhne si je. Hm Promenádovat se mezi dvěma bohy a Furym v pyžamu. "Super" zamručí a vyjde z pokoje.
Jakmile se objeví v obýváku, upřou se na něj všechny pohledy.
"Tomu říkám milé probuzení" zabručí
"Anthony"
"Starku!"
Spustí Thor a Fury najednou.
"Nejsem zrovna v náladě přijímat návštěvy, uvařte si třeba kafe" rozhodí rukama a směle přejde do své ložnice.

Přejde ke skříni, vezme si do ruky oblečení a přesune se do koupelny.
Oblečení tam položí, sundá si pyžamo a vleze do sprchy, kde na sebe pustí příjemně teplou vodu. A znovu se zamyslí nad minulými událostmi.
Určitě jsem se nechal jen zviklat. Musel se mi dostat do hlavy.
Ale to stejně nic nemění na tom, že to bylo vážně báječné.
Krucinál je to ale Loki, nepřítel, číslo jedna. Hm nejen v tom je číslo jedna.
A od zakázaného ovoce největší kus. Tím už se přece provinili i jiní.
Zakroutí nad sebou hlavou. Ne nic to neznamená.
Osprchuje se, osuší a převlékne se.
Potom se vydá do obýváku, kde se mezi sebou dohaduje Loki s Furym a Thor tomu nečině přihlíží.

Thor je taky jediný kdo si povšimne Tonyho přítomnosti a jde za ním ke kuchyňské lince, kde si Tony dělá kafe.
"Proč se hádají?"
Thor povzdechne "Byl jsem nucen oznámit panu Furymu co se stalo a nadále děje, teď chce aby Loki odešel na základnu do doby než jej otec povolá zpět na Ásgard. Loki tam nechce"
"Thore, ty mi tady říkáš, že ten jednookej trouba ví co se děje a já, kterej tady nasazuju krk už tím, že tu Lokiho nechávám a právě před tím pirátem ho skrývám, nevím pořád absolutně nic?" snaží se mluvit klidně.

Thor mu věnuje štěněcí pohled "Nyní už ti mohu říci víc"
Thorova slova Loki zaslechne i přes hádku s Furym a propálí Thora pohledem "Neřekneš mu nic!"
Thor se k němu otočí "Ale bratře dozví se to stejně jako všichni Avengers. Potřebujeme jejich pomoc"
"Stále ti opakuji, že nejsem tvůj bratr a Starkovy to řeknu sám"
Thor se na něj dívá ublíženým pohledem "Jak myslíš"
"Hele mě upřímně je jedno kdo mi co řekne, hlavně už mi něco řekněte"
Fury se tváří jako pitbul "Máte chodit na porady"
Tony protočí oči "no jo, no jo"
"A Loki jde s náma"
"Tak to ne" zaprotestuje Tony

Thor po něm hodí podezíravý pohled. Fury rovněž a Loki se mírně usměje.
"No co je?"
Všichni užasle zíraj.
"Hele já ho tady nechci, ale je ochotnej komunikovat a to se cení"
Lokimu úsměv povadne.
Fury ho chce mít ale pod kontrolou.
"Už je tady nějakej ten čas a nechoval se nijak špatně. A ať se stalo, co se stalo, nikdo si nezaslouží hnít v těch vašich pokojích"

Thor se nyní trochu usmívá. Spíš se culí jako blbeček.
Tony se na něj podívá "No ták co je?"
Tentokrát koukne Thor na Lokiho, který si s ním vymění pohled a znovu se mírně pousměje a pokrčí rameny.
Fury to vše jen zkoumavě pozoruje.
"Haloooo já sem tady" zamává rukama do všech směrů.
"Myslím, že o Vás všichni vědí, jen Vás ignorují" připojí se Jarvis
"Díky Jarvisi, to jsem potřeboval slyšet" koukne po ostatních. Loki zachovává svůj tajemný úsměv, Thor se culí od ucha k uchu a Fury ten kouká z okna.
"Mám pocit, že mi něco uniká" prohlásí frustrovaně Tony.
"To není jen pocit ale fakt pane"
"Jarvisi!"

Jejich rozbíhající hádku přeruší Thor "Myslím, že bychom to měli nechat tak jak to je"
Fury se odvrátí od okna s nečitelným výrazem "Dobrá ať tedy zůstane zde" Potom koukne na Starka "čtěte emaily Starku" A jde ke dveřím a ven z budovy.
Thor se podívá na Lokiho "potřebuji s tebou probrat novinky"
Loki jemně přikývne.
"Ehm" odkašle si aby na sebe upozornil
"O jistě někde o samotě prosím" pronese Thor
"Héj! Já sem tady doma!"
Loki se zatváří pobaveně. Vyhazovat Starka z jeho vlastního obýváku. To ho vážně baví. "Prosím nech nás my dva si promluvíme potom" Pronese hlasem, že Tonymu přeběhne mráz po zádech.

Ještě si je oba přeměří pohledem a pak odkráčí za doprovodu Jarvisových poznámek do dílny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)