pondělí 27. ledna 2014

Frost - Iron 4.

"Ty jsi... jak jsi... proč jsi... uhm" Vypraví ze sebe Tony potom co zalapá po dechu.
Loki se v klidu zakousne do koblihy "pňouč všmi to nepmčimpouštníš"
"Cože?"
Dojí koblihu "odpusť, ptal jsem se proč si to nepřipustíš"
"Co bych si měl připustit? Mimochodem máš všude cukr"
"Kde všude?"
"No všude kolem pusy"
"Detailněji"
"Prostě okolo rtů" naznačí prstem okolo svých rtů místa kde má Loki cukr.
"Díváš se na moje rty?" usměje se
"Ne!"
"Tak jak víš, že na nich mám cukr?"
"Prostě to vidím"
"Takže se mi díváš na rty"
"Neodváděj téma jinam"
"Já nikam nic neodvádím, ty jsi začal mluvit o mích rtech a cukru"
Tony protočí oči "Jak jsi to myslel s tím tričkem?"
"Ty víš"
"Tak jinak, lezeš mi do hlavy?"
"Nemusím, vysíláš dost jasné signály"
"Nic nevysílám" Zaslechne zašumění "Jarvisi ty se neozývej!"
Loki se pousměje "ale ano vysíláš, přímo toužíš po mé přítomnosti"
"To si jenom namlouváš, nebo mě to namlouváš,prostě to není pravda a otři si sakra ten cukr z pusy"
"Nechceš mi ho otřít sám?"
"Ááááá" Položí hrnek na linku a jde pryč
Loki se zasměje a otře si cukr z úst.

Tony odejde typicky do dílny. "Idiot"
"Kdo pane?"
"Loki"
"Neřekl bych, že je idiot. Jeví se velice inteligentní"
"Tak jsem to nemyslel....ááá neřeš to"
"Jak si přejete"
"Nějaká důležitá pošta? Nechce se mi to dnes pročítat"
"Psal pouze Fury, že by nebylo naškodu kdyby jste se někdy objevil na poradě"
"Smazal jsi to?"
"Ne"
"Tak to smaž a rovnou jeho adresu zablokuj"
"To není zrovna vhodný postup pane"
"Myslím, že je. A i kdyby nebyl. Prostě to udělej"
"Dobrá"

Tony nutně potřebuje zabavit ruce a hlavně mozek aby se mu v hlavě pořád nekupila spousta nových otázek. Nakonec se tedy posadí a začne pracovat na novém obleku. Nejspíš si usmyslel, že potřebuje zvýšit výkon trysek a taky by to chtělo důmyslnější zbrojní mechanismus.
Po pár hodinách práce se mu konečně podaří zapomenout na svého spolubydlícího a rozčiluje se právě nad vyvážením trysek. Pořád mu to nějak nevychází. A aby toho nebylo málo ve dveřích se objeví Loki.
"Schováváš se tu?"
Tony se na něj nepodívá "Ne pracuju" Vrtá se šroubovákem v jedné ze součástek "Krucinál!" Hodí oboje na stůl.
"Nevypadáš, že by ti to šlo"
"No tak mi to nejde asi mám špatný den!" protivný
"Zkus se najíst, lidé potřebuji výživu aby fungovali"
"Neměj péči"
Loki se ovšem nenechá odbít a jde k němu s talířem v ruce, který položí před něj "Najez se"
"Co to je?"
"Jídlo"
"Snažíš se mě otrávit?"
"Kdybych tě chtěl nějak zabít už by jsi byl mrtvý. Ne potřebuji tě živého"
"Už mě vážně štvete!"
"Kdo?"
"Ty a ten pošahanej blonďák! Přijdete si sem, myslíte si kdo ví co, nikomu nic neřeknete!"
"Prostě to sněz, třeba potom budeš příjemnější"
"Nechtěl jsi říct přítulnější?"
"Žádal si abych ti dnešní noc nepřipomínal."
"Já chci vědět co se stalo"
"Já ti to ale nepovím"
"Ale proč? co se mi zdálo očividně víš"
Loki pokrčí rameny "Možná"
"Můžeš za to ty? Snažíš se mnou manipulovat!"
"Jediný kdo s tebou manipuluje jsi ty sám"
Neví co by na to řekl a tak zaměří svůj pohled na jídlo před sebou. Chvíli přemýšlí a nakonec přece jenom ochutná. Zdá se to být poživatelné. Ani to nechutná špatně, ale jistota je jistota a tak to raději nesní.
"Jsi velice podezíravý člověk Anthony"
"A ty velice proradný bůh"
"To máš pravdu" usměje se Loki "Mimochodem dlužíš mi masáž, za oběd, kterým jsi pohrdl. Pamatuj, že s takovým chováním tu dlouho nevydržíš" A vrátí se k sobě do pokoje.
"Jak já?! Já jsem tady doma narozdíl od tebe!!! " Zakřičí za ním a zoufale se zaboří do židle.
"Jarvisi, zabij mě prosím"
"Jistě by to ušetřilo spoustu práce nám oběma ale zároveň bych přišel o pobavení" Odvětí Jarvis
"Jsem vážně rád, že se tu všichni baví na můj účet!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)