pondělí 27. ledna 2014

Frost - Iron 3.

Loki se ráno probudí jako první, je ještě hodně brzy, slunce ještě ani nevyšlo, a ke svému překvapení zjistí, že Tony stále spí v jeho náruči. Tak tedy ještě zavře oči a zůstane ležet a vyčkává než se jeho spolunocležník probudí.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tony má dnes velmi tvrdý spánek a tak se k němu pomalu přiloudá i sen.
Sedí znovu ve své dílně a Loki je tam s ním. Začíná mu masírovat ramena. Jakoby se opakovala scéna ze včerejšího rána. Pouze s jednou drobnou změnou, Tony se jeho dotekům nebrání, naopak, velice si to užívá. Loki se k němu skloní a rukama zabloudí k lemu jeho trika "bez něj to bude lepší." A triko skončí na zemi. Loki se opět vrátí k Tonyho ramenům ale jeho doteky už ani zdaleka nepřipomínají masáž. Od ramenou přejde na záda a odtud putuje svými prsty po Tonyho páteři nahoru ke krku. Tony se mírně zatřese pod přívalem nezvyklého pocitu.
Lokiho ruka zajede Tonymu do vlasů, kde se chvíli zdrží.
Poté prudce nahne Tonyho hlavu do strany a svými rty začne přejíždět po jeho tepně zatímco druhou rukou mu sjede na břicho a pomalu se propracovává níž. Tony se zachvěje, nejen v tom snu.
Lokiho tento drobný pohyb donutí znovu otevřít oči a chvíli pozoruje Tonyho výraz.
Zatímco snový Loki rozepíná Tonymu pásek.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Tony se probudí, prudce se posadí a oddechne "jen sen." Po chvíli se probudí i jeho mozek a náhle zjistí, že ten prudký pohyb nebyl po jeho včerejším večeru zrovna to nejlepší a položí se zpátky na postel. Tedy spíše zpátky na Lokiho, který ho pozoruje s širokým úsměvem.
Ještě chvíli pokojně leží a zdá se mu, že něco není jak má být. A pak mu to dojde a znovu si prudce sedne.
"Ježiš!!!"
Loki se šklebí " Ne Loki"
"Co tady?...Jak?.... Ne"
"Myslel jsem, že tvůj mozek bude aktivnější když se prospíš, očividně jsem se spletl"
"Bože"
"Ano?"
Zavrčí "mohl by jsi mi odpovědět?"
"Jistě, na Co tady?... jak? nebo na ne?" Stále v klidu leží na jeho posteli.
"Usnul jsem že jo?"
Mlčí
"Že jsem jenom usnul?!"
Stále neodpovídá
"Loki?!"
Pouze se na něj téměř nevině dívá.
Tonyho poněkud rozbolí hlava a tak se položí zpátky na postel. Tentokrát se ale kus odsune, respektive až na druhý kraj postele.
"Tak jo" už poněkud klidněji "Co děláš v mé posteli"
Pokrčí rameny "ležím"
"Fajn a celou noc jsi jen ležel?"
"Odpovím ti" prohlédne si ležícího Tonyho a zastaví se pohledem na vyboulené přikrývce a usměje se. "Až ty povíš mě co se ti zdálo"
"C-co?"
"Co se ti zdálo" zopakuje mu
Tony se na něj podívá a zjistí kam Loki upírá svůj pohled "Zmiz" procedí skrze zuby.
"Nebývám často tak ohleduplný abych poslechl někoho kdo se na žebříčku důležitosti pohybuje u čísla nula, ale vzhledem k tvé náročné noci" Zašklebí se a zmizí, doslova.

Tony zatřese hlavou, snad proto aby se probral nebo se vzpamatoval, ale nedá se říct, že by mu to pomohlo. S menšími problémy se pokusí vstát, no tedy spíše s většími a jde velmi pomalu do koupelny. Zbaví se poslední části svého oblečení a vleze do sprchy. Pustí si ledovou ale vážně velmi ledovou vodu. Když se dostane z nejhoršího přenastaví vodu alespoň na vlažnou a osprchuje se. V hlavě se mu ovšem honí spousta otázek - Proč se mi zdá o něm? Jakto, že spal u mě? Ježiš snad sem s ním nic neměl...Ale proč by jinak spal u mě? A jak sem se vůbec dostal do postele?
Frustrovaně zaúpí a jde ze sprchy. Osuší se, obleče se, trochu se zkulturní a jde do kuchyně, kde už sedí, očividně v dobré náladě, Loki.
"Doufám, že se dobře bavíš" zamručí Tony
"Mohlo by to být i lepší" s úsměvem
Tony protočí oči a jde si pro kafe.
"Ale no tak"
Nalévá si kafe do hrníčku
"Jsi velmi přítulný člověk"
Zavrčí
Usměje se
"Tak bylo něco nebo ne?"
"O čem se ti zdálo?"
"Odpověz"
"Až odpovíš ty"
"Já se ptal první"
"Má otázka je zajímavější"
"Neřekl bych"
"Pravidla znáš, až odpovíš ty mě odpovím já tobě"
"Tady jsi u mě doma, tady platí moje pravidla!"
"Nikdy nehraji podle pravidel"
"Potom to tak taky vypadá"
"Jak to myslíš?"
"Ty jsi bůh, zjisti si to"
"To nebude takový problém" Podívá se na Tonyho a jde blíž k němu.
"Měl by jsi zůstat tam kde jsi byl" Sleduje jak se k němu přibližuje.
"Proč? bojíš se mě mít blíž? V noci ti to nevadilo, sám si se ke mě tisknul"
"Když mi nehodláš odpovědět alespoň mi to nepřipomínej"
Loki se pousměje a stojí již těsně u něj a zkoumá ho pohledem. Tonyho ten pohled trochu děsí ale zároveň začíná pociťovat tlak ve slabinách. Loki stočí pohled jinam, vezme si z linky koblihu a poodejde od něj dál. "Souhlasím že bez trička by to bylo lepší"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)