pondělí 27. ledna 2014

Frost - Iron 13.

"Nechal jste se vyhodit, víte to?"
"Cizí chlap Vás vyhodil z Vašeho obýváku"
"Cizí chlap Vás vyhodil z Vašeho obýváku po tom co se s Vámi vyspal"
"Nevyhazujete většinou své záležitosti na jednu noc Vy?"

"Ztratil jste svou drzost? Za to asi může extrémní....."
….. "Jarvisi!!!!! Buď už ticho ty jedná nevděčná krabice plná přebytečných součástek!"
"Pche"
"Že z tebe udělám ženskou?"
Ozve se zaprskání a Jarvis se odmlčí. Tony se zašklebí.

Tohle je poslední dobou jediná věta, která na Jarvise zabírá.



Aby Tony zabavil mozek a ruce natáhne se pro šroubovák a začne se jím vrtat v jedné z trysek k obleku. Nedá se říct, že by ho neštvalo, že byl tak sprostě vyhnán, ale spíš mu leží v hlavě proč byl vyhnán. Vždyť Loki přece říkal, že mu to stejně poví, tak proč ho vyhnali. Ten paranoidní pocit, že proti němu něco připravují, se Tonyho zmocňoval víc a víc. A už si nebyl ani jistý jestli to je paranoia a nebo fakt. Což bylo na danou situaci značně komplikované a jeho mozek se v tom přestával orientovat. Stále jen nějaké náznaky, které sami o sobě smysl dávají ale když se spojí dohromady je to jen obrovská kupa zbytečných keců. A co ta dnešní noc. Má si od toho něco slibovat? V tuhle chvíli se Tony zasekne. Proč by si od toho měl něco slibovat? Chce si od toho něco slibovat? Očividně chce když nad tím pořád přemýšlí. Ne jistě, že nechce. Hloupost. Blbost. Hovadina!



Mezi tím co Tony sedí v dílně a svádí boj sám se sebou, nahoře v obýváku sedí Loki pohodlně zavrtaný do křesla, které si nejdříve musel přičarovat.
Jeho výraz nevypovídá absolutně o ničem. Je kamenný a chladný, občas zkřivený pohrdavým úšklebkem.

Ale přesto Loki sedí a naslouchá prudce gestikulujícímu Thorovi.

Thor dupe po celém obýváku a velmi zaníceně Lokimu vysvětluje nastalou situaci.

Rukama máchá snad až do stropu a občas prudce praští do nějakého nábytku.

Tonyho nábytek snáší Thorovy výbuchy vcelku dobře.

Zatím nepřežila pouze stolní lampa, stolek pod ní a pár skleniček.
Když ze sebe Thor vysype všechno co potřeboval, chce se posadit ale zjistí, že nemá kam a pohlédne na Lokiho.
Loki mu pohled oplatí a mírně přikývne aby dal Thorovi najevo, že poslouchal a rozumí tomu co se stalo. A zároveň dá do pořádku gauč.

"Takže vážně potřebujeme skupinu těchto midgárďanů" Pronese tiše

Thor přikývne "Ano. Nikdo by nečekal, že nám budou ochotni pomoci potom co jsi zde provedl. Navíc schopnosti některých z nich jsou vskutku obdivuhodné. Nikdo je tam nebude čekat, takže se stanou naším esem v rukávu. Vidíš v tom snad problém?"
"Ano"suše
"Jaký?"
"Proč by oni měli být přizváni na Asgard? Když mají problém s tím, že jsme my tady?" trochu dětinské

"Narážíš na Anthonyho?"
Zakroutí hlavou "Ten jediný je Asgardu hoden. Ačkoli to nepřizná naše přítomnost mu nevadí. Jen se tak tváří"
"Hm" zamručí Thor "V tom případě je velmi přesvědčivý"
"Přesvědčit tebe není žádný problém" jedovatě
Thor jeho poznámku ignoruje "Prozraď mi, co znamenají tyto trosky nábytku?"



Nyní se Lokiho výraz, i přes veškeré snahy tomu zabránit, změní v drobný úsměv. "Měl jsem nehodu"
"Nehodu?" pozvedne Thor obočí
"No dobře spíš takový...pokus"
"To od tebe není vůdči Tonymu fér"
"Já nehraji fér" s ledovým klidem
"Ale Loki"
"Navíc..."
"Navíc?"
"Nic"
"Nic?"
"Ano nic"
"Nic?"
"Přestaň to po mě opakovat!"
"Loki mám takový dojem, že jste na..."
"Tvoje dojmy nikoho nezajímají"
"Spali jste s Tonym v jedné posteli"
"No a?"
"To není vhodné"
"Nevím oč ti jde, jen přespal v mém pokoji protože..."
"Protože jsi úmyslně zničil jeho nábytek"
"Pche"
"A on se tě přesto zastal"
"Tak se mě zastal no....Cože?!! Ta jeho řeč ti přišla jako, že se mě zastal?!!! Čekal jsem od něj víc!"
"Ano! To je ono! Ty od něj něco očekáváš! Zamotal ses do svých her!"
"Nezamotal!" Vezme první věc co má po ruce a hodí ji po Thorovy. Ten uhne.
"Jak myslíš" zakroutí hlavou a odejde ven a zmizí.
"Idiot" zanadává si Loki





Tony sedí v dílně a bez myšlenek na práci se šroubovákem vrtá ve stole.

Tu trysku bohužel není schopen trefit.

Jarvis se ho sice párkrát pokusil upozornit na to, že do stolu se šroubovák nevráží, ale Tony neodpověděl.

Stále má v hlavě šílený zmatek.

Už fakt potřebuje aby mu někdo vysvětlil co se tu krucinál děje.

Loki již zklidněný stojí v jeho dílně a sleduje jak si ničí stůl.

Akorát když Tony šroubovákem kompletně provrtá desku stolu se ozve Loki.
"Tan stůl ti nic neudělal"
Tony sebou cukne "Hm"
"Odkdy ničíš stoly"
"Od té doby co mi tvoje magie ničí dům"
"Hm" zamručí Loki
"Takže už mi to konečně vysvětlíš?"
"Přemýšlím kde začít"
"Což takhle od začátku?"

"A nemůžu se předtím aspoň nasnídat?"
"To se ptáš?" koukne na něj trochu podezíravě "Ty se vážně ptáš?"
Loki se zamračí "Promluvíme si až se najím" otočí se a jde zpět.
Tony se mírně zašklebí a jde za ním. Zastaví se ve dveřích a koukne po napraveném nábytku.
"Hm nemohl by jsi dát do kupy i zbytek?"
"Proč? Vadí ti spát u mě?"

Tony se na něj podívá "Upozorňuji tě neustále na fakt, že ačkoli jsem ti přidělil pokoj ve svém domě, stále je můj. Spíš ty u mě"

Loki je z části rád, že Tony neodpověděl na jeho otázku. Moment proč by měl být rád. Ne proč se ho vůbec ptal. Zakroutí hlavou. "Fajn"
"Co mi uděláš k snídani?"
"Mám ti dělat snídani?"
"No už ses mi jedou postaral o oběd"
"Nesnědl jsi ho"
"No jo ale teď sem línej na to něco si udělat"
"Chceš říct, že tvá lenost převyšuje tvou nedůvěru?"
"Něco v tom stylu"
"Hm, promyslím to" A začne si dělat míchaná vejce.
Tony ho sleduje.
"Mohl bys mě přestat propalovat pohledem?"
"Nevypadáš jako typ, kterému by vadila pozornost"
Loki se trošku usměje "Vskutku" potom úsměv schová a koukne na Tonyho "A co kdyby ses zvednul a pomohl mi?"

"Být Vámi nežádám ho o pomoc viděl jste přece jak dopadl ten stůl" přidá se do Hovoru Jarvis
Loki se tentokrát opravdu zasměje "Jo to máš asi pravdu"
"Pánové uvědomujete si, že jsem pořád tady?"

"Naprosto" odvětí Jarvis
"Tak co takhle trochu slušnosti?"
"Pche" ozve se od sporáku "Říká ten co se nechal vyhnat z vlastního obýváku"
"To jsem mu také říkal" podpoří Lokiho Jarvis.
To už je na Tonyho moc. Zvedne se a odkráčí do svého pokoje.
Na protest alespoň třískne dveřma.

Loki mírně naskočí ale zašklebí se.
Je spokojen když ho může takhle provokovat.
"Předpokládám, že tvé pomocné řeči mne budou něco stát" podotkne Loki na Jarvisovu adresu.
"Možná" odvětí Jarvis a odmlčí se.
Loki si zatím nandá svou snídani na talíř a posadí se ke stolu, že se pustí do jídla.
To už se ale Tony vzpamatoval. Mírně se zklidnil a vrátil se.



"Takže" vydechne "Jarvisi tebe nechci dneska celej den ani slyšet pokud nepůjde o smrtelné nebezpečí a tím myslím vážně smrtelné! Jedna hloupá poznámka a odpojím tě"
"Beze mě zde nebude skoro nic fungovat" podotkne Jarvis
"Mám tvou beta verzi, ta to během tvé nepřítomnosti zvládne"
Jarvis zašumí a odmlčí se.
"Jsi na něj krutý" Podotkne Loki
"K tobě se dostanu teď. Už mám toho vážně dost. Ty tvoje neustálé náznaky ale určitého neřekneš nic. Kromě toho se tady chováš snad hůř než doma. A mě nebaví trpět tvoje neustálé výmluvy."

Loki se na něj podívá tak nevinným pohledem, že to snad není ani možné.
Tony okamžitě roztaje.
A když si toho Loki všimne tak se usměje.
Což ale neměl dělat protože to v Tonym zase začalo hlodat.
"Tohle je další věc!"
"Co úsměv?"

"Ne! Ty tvoje neustále hry! Nebaví mě být obětí tvých her! Prostě nebaví! Stejně jako to dnešní ráno!"
"Dnešní ráno tě nebavilo?!" Vyprskne Loki "Netvářil ses tak! Chtěl jsi to a víš to!"
"Fajn chtěl! Ale ty jsi mě jenom využil pro krácení svého času!"
"Ty děláš to samé! Aspoň víš jaké to je!"
"Takže to přiznáváš?!"
"Čekal jsi snad něco jiného?!"
"Prostě si se nudil?!"
"Přestaň na mě ječet!" z Lokiho vyletí vlna magie, která smete všechno kromě stolu se snídaní a Tonyho.
"Ty ječíš taky!"
"Protože ječíš ty!"
"A co čekáš? Že budu absolutně v klidu když!!" Jde blíž k Lokimu
"Když co?!" Jde Tonymu naproti až si stojí tváří v tvář. "Tak co uděláš? Hm? Praštíš mě? Seš akorát ubohej egoistickej maniak, kterej.......uuuuhm" Tony se vášnivě přilepil na Lokiho rty.

Po delší době se odtáhne. "Zabírám si tvojí snídani" sedne si ke stolu "A ty už mluv"
Loki mu věnuje šokovaný pohled.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)