středa 29. ledna 2014

Ztráta paměti - 10.Kapitola

Když Fury odešel i jeho poskoci, tak se Tony otočil na Thora, aby mu to vysvětlit.

"Vysvětlil jsem otci v jaké je Loki situaci a ten postupně mění svůj názor," vysvětlí nadšeně, že jeho otec je ochoten opět přijmout Lokiho jako syna a zřejmě se těší na vnoučata.

"Chtějí mi vzít to dítě?"

"Nikdo ti ho nevezme... nemá na to právo," uklidní ho Tony a jemně ho pohladí.

"Nikdo nemá právo nám vzít naše dítě," políbí ho do vlasů, Loki se nepatrně usměje a přitiskne se ke svému ochránci.


"Loki," Tony stojí za dveřmi, které vedou do koupelny.

"Ne!" Stark si povzdychne.

"Proč ne? Nic ti nehrozí... budu tam s tebou a nikdo ti nic neudělá. Thor se zaručil, že se ti nic nestane..." Snaží se mu domluvit.

"Prostě jsem řekl ne!" Ozvalo se paličatě. Je to pár dnů, co si Loki, díky Tonymu začal vzpomínat na svůj minulý život a tím víc rostla nenávist k jeho otci, s Thorem se nějak smířil, ale když zjistil, jakou roli v jeho minulosti hrál Tony, málem to s ním seklo.

"Nerozčiluj mě princezno... jestli nevylezeš, tak ty dveře vyrazím a na Asgard tě dotáhnu v zubech," Tonymu už začíná docházet trpělivost.

"To neuděláš,"

"To si jenom myslíš," pronese Tony klidně a začne se dobývat do koupelny.

Loki naštvaně otevře dveře. "No vidíš, jak to jde," usměje se na něho Tony a přitáhne si ho k polibku. Loki zavrčí a dupne mu na nohu.

"Au... ta spodní byla moje, ty příšero,"

"Měl bych ti připomenout, že s tou příšerou čekáš dítě," pronese Loki uraženě

a vykroutí se mu a odejde z ložnice do kuchyně se najíst. Tony si povzdychne a jde za ním.

"Tak jsem to nemyslel," sedne si vedle něho a vezme si z Lokiho talíře jeden kousek sýra. Loki se na něho podívá skelným pohledem. 'Zatracená těhotenská přecitlivělost,' pomyslí si Tony.

"No tak... ty vís, že tě mám rád," usměje se na něho a posadí si ho na klín.

"Jseš moje princezna," políbí ho a hladí jeho bříško, které je už dost zřetelné. Loki spokojeně zavrní a užívá si Tonyho doteky, které se mu momentálně dostávají.

"Ježiš už zase," ozve se otrávený hlas kousek od nich.

"Taky tu nemusíš bejt, Legolasi," setře lukostřelce Tony a jazykem polaská Lokiho rty.

"No promiň, ještě nás neodvolali a z toho vašeho cukrování se mi zvedá kufr,"

z lednice si vytáhne salát.

"Já ti taky neříkám, že se nemáš cukrovat s černou vdovou a navíc tohle je můj dům," pronese klidně Stark a dál se věnuje Lokimu, který se k němu tulí, což v posledních dnech bylo vyjímečné a on je rozhodnutý, že si to užije.

"A teď vypadni, nebo ti do zadku zarvu nějakej tvůj šíp," zavrčí. Clint pokrčí rameny a vypadne, než se Tony rozhodne svojí výhružku provéct, tohle může jen Natasha.






"Otče," chladně pozdraví Odina, který na něho shlíží ze svého trůnu. Jeho matka, kašlajíc na etiku se za ním rozběhla a svého syna objala, šťastná, že jej má zase u sebe a Loki jí taktéž objal.

"Jsem tak ráda, že jsi v pořádku, strašně jsem se o tebe bála, Loki... nikdy jsem s tím trestem nesouhlasila," nahněvaně pohlédne na svého muže, který nadále sedí ve svém trůnu a rozmýšlí se, co s Lokim bude... podívá se na toho malého smrtelníka, který může za stav jeho syna, měl by ho zabít, ale tím by pobouřil svojí ženu, tak i Thora a dokonce i pozemšťany.

"Anthony Starku, přistup blíž," zahřmí. Tony polkne, podívá se na Lokiho a přistoupí k Odinovi. Mírně se pokloní, aby se neřeklo, přeci je to král.

"Pane,"

Odin jej sleduje.

"Jaké plány máš s mým synem, víš, jestli mu ublížíš, tak tě čeká trest..." Tony se nad tímhle rozesměje.

"Nezdá se vám to ironické, pane? Potrestal jste syna tím nejhorším způsobem, málem zešílel a zabil se a vy mě teď budete vyhrožovat, že mě ztrestáte, když se Lokimu něco stane?" Naštvaně se na něho podívá.

"Kdyby nebylo mě, Loki by byl mrtvý, nebo někde zavřený v blázinci jako šílenec ve svěrací kazajce."

"Co se stalo, stalo se..."

"Ne... na tohle nezapomene, jenom proto, že řeknete, aby na to zapomněl... co Loki vyvedl je stejně vaše vina," podívá se mu troufale do očí. Ano, dovoluje si, ale má pocit, že mu to musí říct, i přes silnou auru, která z Odina sálá, a že ho může během dvou vteřin zabít, ale to ho moc nebere, už přežil hodně věcí, nasraného Boha možná přežije taky.

"Máte odvahu Anthony Starku, takto se mnou nikdo nejednal... ano, s jeho výchovou jsem udělal něco špatně," povzdychne si Odin.

"Ovšem Loki musel být za své činy potrestán... a jeho trest nyní skončil... oba jste vítaní na Asgardu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)