pondělí 27. ledna 2014

Frost - Iron 5.

Tony ještě chvíli seděl na židli a přemýšlel do čeho se to zase nechal navést. Nakonec usoudil, že všechno bude lepší než zůstat tady takhle sedět a poslouchat Jarvisovy narážky. Když půjde do obýváku tam bude poslouchat pro změnu Lokiho manipulativní řeči. Tedy alespoň si myslí, že jsou manipulativní. Přece jenom je to bůh lsti, jaké jiné řeči by také měl vést. Lokiho prostě baví hry a tohle je jen jeho způsob jak si tady zpříjemnit pobyt. Tím Tony ukončí proud svých myšlenek, zvedne se a rozhodne se, že tedy půjde navštívit Furyho když po něm tak touží.

Loki zatím sedí v obýváku a cpe se něčím co připomíná pizzu ovšem bez salámu, zeleniny, hub či jiných přísad. Prostě placka a na ní minimálně tuna sýru. Když tento svůj výtvor sní v klidu se položí na gauč a zavře oči. Nespí, pouze se zamyslí. Z přemýšlení ho ovšem vytrhne Jarvisův hlas.

"Anthony Stark právě opustil budovu" Pronese Jarvis, jen tak, do prostoru.

Loki otevře oči a usměje se. Možná, po pokusu zavařit Jarvisovy obvody v něm získal drobného spojence a nebo se chce Jarvis jen pokochat tím co se bude dít pokud Loki na Starka doopravdy něco šije. Každopádně to je Lokimu zatím jedno oboje dvoje mu hraje přímo do karet.
Vstane z gauče, zašklebí se, něco zašeptá a pohovka se promění na hromadu dřeva, molitanu a kůže. Potom přejde do Tonyho pokoje, chvíli se tam zdrží a zase odejde a zavře za sebou. A tímhle stylem prochází všechny pokoje v celém domě. Patro po patru, pokoj po pokoji. Když je se svým dílem hotový jde do pokoje, který byl určen pro něj a položí se na postel.
"Dobrá práce" ocení ho Jarvis
"Děkuji" odpoví Loki
"V případě, že na mě bude kladen nápor na vysvětlení, řeknu, že jste mě odpojil, aby jsme měli jasno"
Loki se pouze mírně usměje a zavře oči.

Tony zatím dorazil na základnu, kde vešel akorát do poloviny porady.
Fury se na něj podívá "Ale kdo se to dostavil" s jistou ironií v hlase.
"Doneslo se ke mě, že jste po mě toužil" pokrčí rameny "Tak jsem tu"
"Ignorujete moje zprávy"
"Vy ignorujete moje rady"
"Vaše rady nejsou, ale pouze nevhodné poznámky"
"To říkáte jen proto, že jsem Vám doporučil nechat si vypíchnout i druhé oko."
Furry zavrčí
"Vážně jsem si myslel, že by se Vám potom otevřelo to třetí co má jak se říká šestý smysl" pronese na svou obranu Tony.
"Sedněte si a poslouchejte" odpoví Fury a vrátí se ke svému proslovu.

Tony se tedy posadí a chvíli skutečně poslouchá. Pak ještě postřehne slova jako Thor, ironie, bezpečí a usne. Furyho řeči na něj vždycky zabírali lépe než jakákoli ukolébavka či silný fyzický výkon před spaním. Stačilo pár minut poslouchat jeho monotóní hlas a usínali i ti co nespí nikdy.
Probudí se chvíli před koncem a rozhlédne se po ostatních. Jediný kdo se ani nepohnul byl Bruce. Všichni ostatní vypadají, podobně jako on, že se zrovna probudili.
"Takže rozuměli jste všemu?" Zeptá se Fury
"Uhm jestli to dobře chápu" ozve se Bruce "Byl za Vámi Thor s oznámením, že jeho povedený bratříček bude nějakou tu chvíli na Zemi a že ho nemáme hledat, že to mají všechno plně pod kontrolou. Ovšem místo jeho pobytu Vám nesdělil a ani proč zde je. Takže čistě informativní sdělení. O ano ještě jsem zapoměl v případě, že se Lokiho pokusíme najít a zatknout bude to Ásgard brát jako nepřátelské gesto." Shrnul několika hodinovou přednášku do několika vět na což se spolehali všichni ostatní.
"Pochopil jste to velmi dobře" Odsouhlasí Fury a rozhlédne se po ostatních, kteří svorně přikývnou, že taky chápou.

"A Thor tu ještě je?" Zeptá se Tony
"Ano, právě je v jednom s přidělených pokojů"
Furry rozpustí poradu a Tony se zvedne a jde najít Thora.
Po několika minutovém hledání na něj narazí na chodbě kde stojí a dívá se z okna.
"Myslím, že mi dlužíš alespoň nějaké vysvětlení" Hm chtít po Thorovi nějaké vysvětlení není zrovna dobrý nápad. Tonymu se občas zdá, že Thor se nejdříve činí a až potom myslí na následky jeho činů.
Thor se odvrátí od okna a pohlédne na Tonyho. "Buď zdráv Anthony"
"Vysvětlení" Trvá na svém
"Je mi líto ale nemohu ti toho říci příliš mnoho"
"Řekni mi alespoň něco"
"To nejdůležitější již víš"
"Nevím skoro nic!"
"To skoro je velmi důležité"
"Thore!"
"Plně chápu tvé rozčilení"
"Ne nechápeš! Kdyby jsi to chápal už by jsi mi to dávno vyklopil!"
"Anthony pochop..."
"Ne!" nenechá ho domluvit "Prostě mi řekni o co tu jde"
Thor povzdechne "Nemohu"
"Můžeš, jen nechceš"
"I to by mohl důvod ale věř, že víš vše co je důležité"
"Thore" zavrčí "v úctě k tvému kladivu... nehorázně mě štveš!!!"
Thor jen pokrčí rameny "Jak říkám chápu tvé rozhořčení. Pokud Loki usoudí, že je vhodné aby jsi se dozvěděl něco více řekne ti to sám a nyní mě omluv" a v poklidu odejde.
"Sakra" zanadává si sám pro sebe Tony a vydá se na cestu domů.

Po cestě se zastaví ještě pro nějaké papíry a vyřešit pár věcí ohledně firmy. Do domu se vrací až za tmy.
"Vítejte doma pane" ozve se Jarvis
"Díky Jarve" zní v celku vyčerpaně "Rozsviť prosím"
"Jistě" a světla se rozzáří.
Tonyho pohled spočine na zničeném gauči. "Co se to tu dělo Jarvisi?"
"Nevím pane, byl jsem na hodinu odpojen"
Tony se zamračí ale dnes to řešit nehodlá. Jde k baru dá si panáka a poté se odebere do svého pokoje. Otevře dveře zarazí se v nich. Jeho postel je ve stejném stavu jako gauč. Přikrývka je roztrhaná na cáry a po pokoji ještě poletuje peří od zničených polštářů.
"LOKI!!!!!!!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)