pátek 24. června 2016

Soutěž

Info


Ahojky,

tak už se nám blíží uzávěrka Vašich povídek. Zítra všechno porovnám a v neděli budou uveřejněny. Pokud by se chtěl ještě někdo zúčastnit jsem schopna ještě v neděli ráno nějaké povídky zařadit do soutěže. Ale kdyby to šlo tak prosím nejdéle do té soboty v noci.

Padl dotaz zda se mohou zúčastnit i slovensky píšící autoři. ANO mohou!

Jinak veškeré soutěžní povídky naleznete pod štítkem SOUTĚŽ.




A hlasování proběhne formou ankety, kterou ještě musím zpracovat. Jsem strašná já vím.

Ještě jednou připojuji odkaz, kde jsou "pravidla" soutěže.


Dodatečně se ještě omlouvám, že jsem nereagovala na komentáře, ale nešla mi wi-fi a znáte to.... data jsou drahá,

Tak předem přeji všem zúčastněným štěstí!

Ann :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)