neděle 26. června 2016

BŮH A SMRTELNÍK - 6. soutěžní povídka

Tuto povídku pro Vás napsala Sevia Stark.

A jen taková zajímavost, slečna si dala práci a povídku přeložila ze svého mateřského jazyka, slovenštiny do češtiny. Čímž se omlouvá i za své případné chyby.

A pokud byste chtěli číst i verzi ve slovenštině, stačí říct, verze mi byly zaslány obě, ale dle přání autorky zveřejňujeme tu českou.


Hlasovat pro tuto povídku můžete ZDE



Seděl na pohovce a mumlal si něco pod nos.
Tony, který stál u baru, nastražil uši a zaslechl něco o otravných smrtelnících a za tím následoval proud neurčitých nadávek.
"Sice nemám božské uši, drahoušku ale i ty moje mi slouží dobře," ozval se Tony.
Najednou vzduchem proletěl předmět, váza, drahá antická váza a mířila na hlavu Anthonyho Starka. Ten ji zachytil (sice jen tak tak).
"Situaci s ohrožováním mé osoby nebudu komentovat, ale jak vidíš, ani moje reflexy nejsou k zahození a ta byla mimochodem Pepperina oblíbená, nechci vědět co by se stalo kdyby přišla domů a je zničena."
"Jak tragické, Anthony syn Starkův , aby se muž nechal ovládat svojí konkubínou," povzneseně odfrkl Loki.
"Hej! Kroť se Bambi, můžeš být rád, že jsi skončil u mě! Ale nedělá mi nejmenší problém, přenechat tě Hawkeyovi. Měl si slyšet ty nápady co by s tebou udělal. Dokonce i vdova měla znechucený výraz, když Clint vyprávěl a to už je co říct. "
"Jsem Bůh! Jak ti jen na um mohlo přijít, že bych já Loki, měl být vystrašený z nějakého ubohého smrtelníka? "
"Měl bych ti připomenout tvé setkání z jedním smrtelníkem, Sněhurko?" zeptal se Tony a s úšklebkem zaměřil svůj zrak na výraznou díru v podlaze, která tam zůstala s Hulkovho a Lokiho posledního setkání.
Tentokrát po Tonym letěl tablet.
"Hej, Honey! Ten jsem dokončil jen včera, je to prototyp. Ale moje reflexy stále nezklamali, "samolibě se usmál a zamával Lokimu tabletem, který se mu podařilo chytnout.
V zápětí jen pocítil Lokiho rty na svých.
Než se stačil vzpamatovat, Loki se ležérní opíral o pohovku.
"Kde zůstali tvé pověstné reflexy tentokrát?"
"He?" Vyrazil ze sebe génius neinteligentní reakci.
Zase jen letmý dotek Lokiho rtů o Tonyho rty.
"Stále nic?" naoko zklamaně se zeptal Loki.
Tony přimhouřil oči.
"Zkus to ještě jednou," řekl a zaujal připravenou pozici.
"Teď ti dám delší šanci."
Rychlý pohyb, dotek rtů.
Loki periferní viděl jak se k němu Tonyho ruky blížili aby ho odstrčili, ale nestihl to. V okamihu sekundy se Loki líně natáhl na pohovce.
"Jsem přímo zklamaný, neustále opěvuješ své reflexy a stále nic ?!"
"Ještě jednou!" zavrčel Tony a podíval se Lokimu do očí, on přece neprohraje!
"Máš poslední šanci," odpověděl bůh ze zvednutým obočím.
Smrtelník ucítil rty boha.
Loki spatřil pro tentokrát překvapivě rychlé miliardárove ruce, které se k němu blížili aby ho odstrčili.
To se však nestalo.
Na Lokiho překvapení ho k sobě Tony přitáhl za pas ještě blíže a prohloubil polibek.
Nepřetržitě zpracovával svými horkými rty Lokiho studené, aby mu umožnily vstup. Loki se po chvíli vzpamatoval a dychtivě polibek opětoval. Zapojili se oba a jazyky sváděli souboj o nadvládu.
Když se po dlouhé chvíli od sebe odtrhli, Tony věnoval Lokimu úšklebek.
"Předpokládám že toto si neočekával zase ty," obrátil se na patě a zmizel ve své ložnici.
"Eh..." vyšlo z  jindy výmluvného Odinva syna a svůj zrak přesunul na dveře kterými zmizel vynálezce, byly pootevřené. Tony si dveře do ložnice vždy zavíral...
Bylo to... pozvání?
Loki se pohnul směrem ke dveřím a vklouzl dovnitř.

Zjistí si to.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)