úterý 12. března 2019

Kapitola 11.- Rozhovory

Taakže máme tu jedenáctou kapitolu a sní i první 18+ scénu. Takže děti, vyčůrat,pomodlit a spát.
Také bychom k příležitosti této mylníkové kapitoly chtěli poděkovat Windify, která poctivě komentuje každé dílo na tomto blogu, a tím nám dělá psaní a v mém případě i překládání o moc veselejší.Tato kapitola je dnes věnována jenom jí.
Ps: Tohle má šest stránek!!
Linn 






Když se Tony ráno probudil, cítil zvláštní tíhu. Otevřel oči a zjistil, že Loki ještě spí, ba co víc, že si ustlal přímo na něm. Vypadal mírumilovně. Jako by ho nic netrápilo. Tony se usmál, Lokiho objal a jemně ho hladil po zádech.
Loki se probudil o dost později než Tony. Ale ten u Lokiho zůstával a nepřestával ho hladit, jen jemně, po vlasech nebo zádech.
“Hmmm?” Loki líně otevřel oči. Upřímně nečekal, že by tam Stark ještě byl. A o to víc ho zarazil jeho pohled. Co to bylo? Vypadalo to, jako kdyby se koukal na roztomilé prasátko nebo koťátko. Ne na jednoho z nejnebezpečnějších bohů.
“Na co koukáš?” Loki se opatrně odvalil na svou studenou stranu postele  sledoval Tonyho jak sleduje jeho.
“Na tebe.” Tonymu chybělo Lokiho tělo, bylo mu předtím hezky. “Spal jsi alespoň trochu dobře?” Tony vůbec nemluvil o tom, jak byl Loki roztomilý a jak vypadal ve spánku bezelstně ani o tom nehodlal začínat.
“Kupodivu ano… A ty?” Ani nevěděl proč se ptal. Tedy věděl, zajímal se. Jenom nevěděl, proč že má potřebu zajímat se. Za normálních okolností by Loki postupoval podle lety ověřeného scénáře. Využít, vymazat paměť a vykopnout. V tom si byli s Tonym podobní. Ten by se běžně zvedl, odešel a dál by se nezajímal. “Myslím, že to byla za poslední rok moje nejklidnější noc. A jinak jsi v pořádku?” Nevěděl jak jinak se zeptat, aby to nevypadalo, že má bůh ví jakou starost nebo zájem o to, zda mu v noci něco neudělal. Nebo dokonce o to, jak se Loki cítí.
“Proč bych nebyl? Neboj se Starku, i přes to, že moc styků nemám panic rozhodně nejsem a tedy žádnou újmu si mi nezpůsobil. Nicméně oceňuji tvou starost. A vzhledem k tomu, že to byla příjemná noc můžeme toho využít.” Loki se koukal na Tonyho a čekal co on na to.
“Já nemám starost, to je slušnost.” Měl starost a hlavně by chtěl Lokiho zpátky. “Jak využít?”
“Bylo to překvapivě příjemné. To uznávám. Takže bych byl ochoten přistoupit k jisté dohodě.”
“Poslouchám, ale pojď blíž.” Tak se Loki přišoupnul “budeme si navzájem dělat po večerech společnost.”
Tony Lokiho objal a přitiskl si ho k tělu. “S tím nemám problém, klidně s tebou budu hrát šachy, ale rád bych se o tebe chtěl postarat až do konce.”
“Ale ale, ani si mě nepozval na rande a už by si mi chtěl sahat pod kalhoty?” Loki se vyzývavě podíval Tonymu do očí.
“Nepotřebuji ti sahat pod kalhoty, jsou i jiné způsoby než ruce. Ale to rande mi vyčítat nemůžeš, neznám to tu. Taky jsem ti mohl přinést kytku, ale tu bys mi omlátil o hlavu, s tím proč je trhám, vidím jak na ně koukáš. Ale upekl jsem ti koláč.”
“Starku?”
“Ano?”
“Když mluvíš mám chuť ti něco udělat. Takže nemluv. Můžeš mě třeba líbat?”
Tony se musel zasmát, ale neváhal a Lokiho políbil. “A mimochodem, couváš.”
“Cože dělám?”
“Couváš, v noci jsem byl Tony a teď už zase Stark.”
“V noci, teď je ráno. A takhle mi to vyhovuje. Tobě ne?”
Tony pokrčil rameny a vrhl se na Lokiho rty. Loki ho obejmul a nechal se příjemně probudit.
“Chutnáš božsky.”
“Protože jsem bůh” šeptl nazpět.
“Dokonalý,” zašeptal Tony Lokimu do kůže na krku protože zrovna na ten se nyní přesunul svými rty.
Loki ho v odpovědi chytnul za zadek a přitiskl ho k sobě. To způsobilo, že se Tony svým údem otřel o Lokiho penis.
Loki zaklonil hlavu a odhalil tak svůj citlivý krk. Tony toho využil a ihned jej začal slíbávat, občas jemně stiskl kůži na krku zoubky. Byl to opravdu pozorný milenec “Tony” šeptl Loki a dovolil sám sobě odhalit víc kůže.
“Zulíbám celé tvoje tělo.” Šeptal Tony, z jeho hlasu bylo poznat, jak moc jej Loki přitahoval.
“Ano” vydechl Loki. Bylo to tak dlouho co někoho měl.
Tentokrát se Tony nenechal odradit a sklouzl k Lokiho chloubě.
Loki se podíval Tonymu do oči. V pohledu jistou nedůvěru a čekal. “Kdykoliv mě zastav.” Řekl tiše a olízl celou jeho délku.
“Starku” Vjel mu rukou do vlasů. A Tony pokračoval, tohle si teď přece nenechá vzít. S tichým zavrněním pojmul Lokiho úd do úst.
Zavzdychal a nechal Tonyho ústa dělat svou práci. Byla tak sladká. Tony si ho vychutnával, hrál si s ním, škádlil ho, ale když cítil, že se Loki rychle blíží k vrcholu, netrápil ho.
Loki ale nechtěl aby to pro něj skončilo tak brzy “dost”
Tony se na něj podíval s výrazem *to jako fakt?*
Loki se usmál “nechci být takhle” otočil se na břicho a prohnul se v zádech. Tony si prohlédl to, co se mu právě naskytlo a polkl.
“Na co čekáš?” Byl netrpělivý, skoro u vrcholu. Tony se kousl do rtu a naklonil se nad Lokiho a promnul jeho zadeček. “Tohle mi nedělej.”  Teď by Tony vydržel hodiny a hodiny jen laskat a mnout a hrát si jen s tím dokonale pevným a tvarovaným zadkem.
“Si vzrušený, já jsem vzrušený. Tak toho využij dokud můžeš”
Tony si Lokiho připravil a nalehl na něj.
Loki zavřel oči a kousal se do rtu, moc to chtěl. Ale raději půjde na Hellhaim a zpátky než aby prosil. Tony ho ale trápil, ano začal do něj vnikat, ale jen špičkou. Chtěl to slyšet, chtěl slyšet, že ho Loki chce.
“Starku” zavrčel “no tak”
“Tak to řekni.”
“Zapomeň”
“To jsem nechtěl slyšet. Chceš to?”
“Co myslíš?”
“Tak mi to řekni,” Tony nenechal Lokiho vychladnout. I během toho, co s ním mluvil jej laskal a dráždil, aby neopadlo jeho vzrušení.
“Starku” zavrčel. Neměl náladu na nějaké jeho hry. Celý se mu vystavil tak co chtěl víc?
Tony do něj vnikl o něco hlouběji.
Loki vzdychnul a prohnul se o něco víc. Díky čemuž se Tony dostal znovu o něco hlouběji a jeho vzrušení už mu nedovolilo přestat.
“Pojd”
Přirazil tak, aby se do Lokiho ponořil až po kořen.
Upřímně Loki nečekal, že se do toho pustí s takovou vervou. A tak napůl překvapeně napůl toužebně vykřikl. To Tonyho ještě víc vzrušilo, snažil se být opatrnější, ale tak moc ho chtěl. Ten dokonalý zadek, ten výkřik, to nádherně prohnuté tělo. Bože tak moc to chtěl.
“Oh ano ještě!”
Tony hrdelně zavrčel do Lokiho ucha, jakoby ztratil všechny smysly a ovládala ho jen živočišnost a touha.
“No tak, umíš být lepší” Loki nechtěl provokovat ale věděl, že je toho v něm mnohem víc.
“Nedám ti všechno najednou.” Zavrčel Tony.
“Že ne?” To byla jasná výzva.
“To si piš, že ne.” Tony trochu doufal, že to Loki vezme jako výzvu a projeví se sám. A najednou pod ním Loki zmizel a objevil se za ním. Rychleji než mohl jakkoliv zareagovat ho povalil na záda a nasedl. Protože to Tony nečekal neovládl se a velmi hlasitě zasténal. Ale neváhal ani vteřinu a chytil Lokiho za boky, “tak pojď”. Tony se vytáhl do sedu a vrhl se na Lokiho krk, jednu ruku přesunul z Lokiho boku na zadek a lehce jej poplácal. “Dokonalý zadek.”
Loki vzal Tonyho ruce a kouzlem je připevnil k pelesti “dívej se” a začal na něm rychle vysedávat. Tonyho mučilo, že se Lokiho nemohl dotýkat, ale to po chvíli přešlo. Cítil každý Lokiho pohyb, viděl co to s ním dělá, tohle nevydrží, ne tak dlouho jak by chtěl. Snažil se to oddálit jak jen to šlo, ale tomu božskýmu parchantovi nedokázal vzdorovat a s výkřikem bouřlivě vyvrcholil.
Loki dosedl až po kořen a uvolnil Tonymu ruce aby mohl dodělat jeho. Ten se na Lokiho okamžitě vrhnul, aby i on došel svému uspokojení. I on vyvrcholil bouřlivě i když ne tak hlasitě jako Tony. Potom si Tony stáhl Lokiho do náruče, “jsi neskutečný pokušitel.”
“Jistě že jsem” vydechl Loki a nechal se stáhnout.
Během toho kdy oddechovali hladil Tony Lokiho tělo všude tam, kde dosáhl. Potom se ale opatrně zvedl a došel k míse s vodou, navlhčil žínku a Lokiho očistil.
“Nechej toho” odstrčil Tonyho ruku a vstal. Vzal si jeden ze svých županů a v zrcadle si upravil vlasy “nepotřebuji tvou nezňost.”
“Tomu ty říkáš něžnost?”
“Ano a hádám, že nikoho si v posteli neumýval. Takže prosím, nechci být první na kterém si budeš procvičovat jak se starat o dítě.” Sedl si na taburet, vysunul šuplík ze kterého se chvíli ozývalo cinkání a pak si Loki vytáhl malý flakonek s namodralou tekutinou a vypil ji na jeden doušek.
“Tentokrát se ve svém hádání pleteš Loki. Ode mě vždycky všichni odcházeli čistí. A zvyky jsou zvyky.” Tony pokrčil rameny a oblékl se. “Tak se tu měj, už teď jdu pozdě.”
“Starku?”
“No?”
“Nebyl si zase tak špatný” Loki se na Tonyho usmál s hravou jiskrou v oku.
“Předpokládám, že to je největší kompliment, kterého jsi schopen?”
“Předpokládáš správně. A už jdi, už teď jdeš pozdě.”
“Jdu, protože bych nerad, aby mě ještě Thor přetrhl, věřím, že by to bolelo.” Hodil na sebe ještě mikinu co našel na zemi a odcházel.
Loki protočil oči a přenesl se před Tonyho “vypadáš jako po dobře strávené noci, není způsobu jak by ses dostal do svých komnat nepozorován. Přenesu tě” Loki natáhl k Tonymu ruku.
“Ale prosímtě nejsi malý ne? A přenos ne, to je hnusný to nechci.” Tony si prohrábl vlasy. “Lepší a teď prosím ustup, Thor už minimálně půl hodiny čeká a věř tomu, že mě co nevidět bude hledat.”
“Jak chceš” Loki stáhl svou ruku a obešel jej. Toť k jeho dobrým skutkům.
“Ale díky.” Tony si neodpustil ještě jedno pohlazení toho božského zadku, než odešel z Lokiho komnat. Loki by ho za to nejraději proklel, ale měl jiné starosti. Například se nutně potřeboval umýt.

Tony doběhl do stájí. “Promiň Thore já zaspal, ale už jsem tvůj.” A spolu s Thorem odjeli do podhradí na trhy. Thor se na Tonyho shovívavě usmál “pokud si měl lepší společnost kvůli mě si ji nemusel opouštět.”
“Co kdyby ses přestal podceňovat hm?”
“Nepodceňuji, spíše ti závidím. To já neměl společnost už měsíce. .”
“Ale já neměl společnost.”
“Ale nepovídej” Thor se zakřenil.
“No fáákt.”
“Když je ti to nepříjemné… budeme tedy předstírat že se pletu” Thor se dál usmíval “na co máš chuť?”
“To je to fakt tak strašně poznat? Spíš mi řekni, co všechno na těch trzích máte?”
“Ano opravdu je to dost poznat. A máme tam všechno, co je potřeba. Ovoce, zeleninu, semena, truhláře, kováře, švadleny, řezníky… všechno.”
“A sladkosti?”
“Jistě, i sladkosti.”
“Mám chuť na čokolády.”
Thor se usmál “bude se ti tu líbit”
“Myslíš, že bych si měl nechat ušít nějakou tu vaší kutnu?”
“To pro tebe už matka zařídila. Pokud by si chtěl máš možnost”
“Fakt? To zkusím.”
“Co tě přimělo změnit názor?”
“Všichni na mě strašně hloupě koukají, docela to leze na nervy.”
“Loki ti je  nabízel, mimochodem jak se má?”
“No a co? Já podle něj nebudu skákat. Prostě mám chuť to zkusit. Vážně si myslíš, že poznám, jak se má? Hele nevíš proč pije takovou modrou tekutinu?”
Thor se zastavil a zamračil “jak ty o tom víš?”
“Viděl jsem ho to pít, co to je?”
“Kdy si ho to viděl pít?” Thorův podezřívavý pohled vůbec nebyl pěkný.
“To už nevím, kdy bylo, tak řekneš mi co to pije?”
“To je jeho speciální lektvar proti početí.”
“Cože? On jako může být to? Ježišmarja a jak ty to víš?”
“Pomáhal jsem mu sehnat některé věci do toho lektvar, když ho vyráběl. Matka o tom v tu dobu nevěděla, takže jsem mu zbyl jenom já. A ano může otěhotnět.”
“Tak to je hustý”
“Matka touží po vnoučatech. Takže se o tom před ní nezmiňuj, prosím.”
Na Tonym bylo vidět, že ho vcelku informace o jakémsi antikoncepčním lektvaru, potom co zjistil, že Loki může otěhotnět, uklidnila.
Thorův podezřívavý pohled ale nepolevil “Byl si s ním?”
“Trávím s ním většinu času, vždyť to víš.”
“Ten lektvar si Loki bere vždy po tom, co… ty víš co. Takže buď si do Lokiho ložnice vkročil nevhod a nebo si jeho milenec. Takže co z toho?”
“Pravděpodobně jsem přišel nevhod.” Tony nechtěl Thorovi lhát, ale věděl, že kdyby mu řekl pravdu, ranil by ho. Protože s ním Loki odmítá sdílet i jednu místnost a Tonyho si pustí do ložnice.
“Aha” Thor posmutněl a pak se na Tonyho podíval “omlouvám se nechtěl jsem tě z ničeho obvinit.”
“Thore nebuď smutný. Zkus za ním prostě jít a říct mu to narovinu. Nemyslím si, že by byl tak kamenný, jak se tváří.”
Thor odvrátil pohled “podívej čokoláda” a seskočil z koně.

“Tebe to hodně trápí viď”
“Trápí co?”
“No Loki.”
“Trápí” připustil.
“Kdybych věděl jak, zkusil bych ti pomoct, ale Loki asi spíš ocení, když to zkusíš sám.”
Thor se pousmál “máš rád oříškovou?”
“Miluju všechnu čokoládu.”
“Tady je s ní stánek” Thor ho odvedl před naprosto fantasticky vonící a vypadající stánek s milou paní s obřím úsměvem na tváři.
“Páni.”
“Tak jakou si dáš? Máme všechny kromě bílé.”
Tony si začal vybírat. Chtěl od každého ochutnat a nějaké si nechal zabalit do úhledné krabičky, že prý na později. Ale tomu nevěřil ani Thor. Tonymu přišlo jako fajn nápad vzít pár bonbónů i Lokimu. A raději nad tím moc nepřemýšlel, protože to by znamenalo řešit, PROČ ho takové věci jako pozornost pro Lokiho vůbec napadají. Thor ho provedl celým trhem no a na konci ho pozval do nejlepší Asgardské krčmy.
“Jdeme pít?”
“Jistě že ano” Thor se zasmál “bude legrace.”
“O diiky bohům.”
“Tak pojď ty můj bratře ve zbrani” chytil ho kolem ramen a vyvedl ho doprostřed lokálu.
Tony se doopravdy těšil na trochu alkoholu. Hned jak přišli nalili jim štědrou mírou Asgardské pivo.
“Jak moc mi po tom bude zle?”
“Pravděpodobně dost, ale ty si silný a zvládneš to.”
“Zítra ještě nesoutěžím že ne?”
“Ne ne nesoutěží.”
“Tak na zdraví.”
“Na zdravííí!”.
Tony ochutnal místní pivo, nebylo tolik odlišné od toho pozemského až na to, že bylo o dost silnější.
“To je docela dobré.” A spolu s Thorem se pořádně zlískal.
Do hradu se vrátili až pozdě večer, kdy se snažili navzájem podpírat a smáli se každé maličkosti. Samozřejmě nechyběly ani fylozifické debaty.
“Anthonyy? Víš, že máš vztipne méno?”
“To protože moje matka byla vzipna.” Vyprskl Tony smíchy.
“Pšš” Thor se taky rozesmál “jestli nás uvidí moje matka tak bude průšvih.” Tony se začal smát té dětinskosti a snažil se dostat do svých komnat. Bylo to dost obtížné. Hrad byl i za střízliva ucházející bludiště, ale za opilosti to byl zatracený Bermudský trojúhelník ve kterém se jeden ztratil a už jej nikdy nenašli.
“Thooree, kde bydlím?”
“No tam na té planetě” Thor ukázal někam za sebe.
“Ale kde tu mám tuuu noo postél.” Tony se snažil šeptat, ale byl to velmi hlasitý šepot.
Zničehonic se před nimi objevil Loki ve svém nočním úboru a se zlostným výrazem “co tu vy dva děláte?”
“Podívej co děláš.” Tony drknul do Thora, “ty si vzbudil Lokiho, pojď potichuu kolem ať nás nevidí.”
“U všech bohů”Loki zavrčel “ jdete úplně špatně”
“Lokii musíš být potichu nebo se vzbudííš.”
“Tímhle tempem vzbudíte matku” Loki je oba chytnul a přenesl do Thorových komnat.
Tonymu se z toho zamotala hlava tak, že byl nucen si ji opřít o Lokiho.
Loki ho odstrčil na jedno z křesel “a ty Thore, spát.”
“Stejně tě mám rád,” Thor pocuchal Lokimu vlasy a spadl do postele jako pytel brambor.
Loki protočil oči a otočil se na Tonyho “můžeš chodit?”
“Já vždycky.”
“Tak se zvedej, další přednos by si nezvládl.”
“Lokii?” Tony se zvedl a ťapal s ním do svých komnat.
“Hm?”
“Něco pro tebe mám.” šeptal a lehce se motal.
“Ano?” Loki ani nedával pozor záleželo mu jenom na tom, aby ho co nejrychleji dostal jeho do komnat. Což se mu také povedlo. Tony zůstal opřený o dveře a nahmatal tlumok, který si koupil na trzích. Ráno nečekal, že by tam něco kupoval, ale protože těch věcí bylo více neměl je kam dát, doporučil mu Thor kožený tlumok.
“Vydrž hned to najdu.”
Loki otevřel dveře do jeho komnat a vtáhnul ho dovnitř.
“Hledej rychleji.”
“Nepospíchej na mě.”
Loki tedy čekal. Ne, že by se mu to líbilo ale s opilým Starkem se moc mluvit nedalo.
“Tady to je,” zasmál se Tony a vytáhl krabici plnou bonbonů a dal jí Lokimu. “Snad ti udělají radost.” Shodil tlumok a rozešel se pomalu k posteli.
“Děkuju Starku” a přenesl se pryč.
Ještě než stihl Loki zmizet se na něj Tony zazubil “máš moc hezké pyžamko.” Zasmál se, zachumlal se do peřin a téměř okamžitě usnul. Měl jediné štěstí, že Loki věděl že si na to nebude pamatovat.

Druhý den se Tony probudil až k dopoledni s bolavou hlavou. Nutno podotknout, že bolavou hlavu už měl i víc, ale celou minulou noc měl jako v mlze.Stejně jako Thor se poté dostavil na snídani pozdě a značně pobledle. Tony si sedl na židli naprosto zničeně a přitáhl si kávu.
Thor si pro změnu přitáhl velkou karafu s vodou a zhluboka se napil.
“Pamatuješ si něco?” tiše šeptl Tony.
Thor zavrtěl hlavou “vůbec nic.”
Tony zaskučel a usrkával kafe.
“Ale mám matný pocit, že jsme potkali Lokiho.”
“To snad ne.” Zabědoval Tony. “Ne to ne ne ne..”
“Myslím že jo” Thor se usmál “ ale to znamená, že už se to mezi námi lepší.”
“Jo? Myslíš? Tak to je asi dobře… já.. musím jít.”
“Dobře, měj se” Thor se na Tonyho unaveně usmál.
Tony zapadl do pokoje a začal hledat bonbóny pro Lokiho. “Do prdele, do prdele, do prdele! Prosím bože, že jsem ty bonbóny ztratil.”
Jako naschvál se Loki objevil vedle něj “hledáš něco?”
“Loki,” Tony sebou škubnul.
“Pamatuješ si mé jméno, tedy ti Thorova okružní jízda po krčmách Asgardu nezničila všechny mozkové buňky.”
“Takže jsme se večer viděli?”
Loki se ďábelsky usmál “na to vezmi jed.”
“A… říkal sem ti něco... jako...no… co jsem říkal?”
“Sám jsem tomu nemohl uvěřit, nicméně jsem si plně vědom toho, že si byl opilý. A mimochodem bombóny ušly, nicméně mám raději čokoládu. ”
“Takže jsem ti je dal? Loki, co jsem ti říkal?” V Tonyho očích byl znatelný strach. Co kdyby náhodou v noci řekl pravdu?
Loki to poznal a jemně pozvedl obočí “bojíš se?”
“Tak co jsem říkal?”
“Že mě miluješ a nemůžeš beze mě být. Že sex se mnou byl nejlepší sex tvého života a nutně ho potřebuješ znovu. A pak si mi blábolil něco o medvídkovi, který ti tu chybí. Upřímně jsem byl v první chvíli zaskočený. Ty a medvídek?”
Tony se opřel o zeď, “do prdele” zašeptal a prohrábl si vlasy. “Asi bys měl jít.”
“A to proč? Něco jsem ti přinesl.”
“Proto…” Tony byl docela v háji z toho, že Lokimu řekl to čeho se bál, že se zabouchnul.
“Klid Starku, nic si mi neřekl.” Byl trochu překvapený, že to s ním tak zamávalo.
Tony se na Lokiho zamračil, “ty seš takovej…”
Loki se neodolatelně usmál “parchant?”
Tony mávl rukou “já bych to udělal taky.”
“Já vím, ale nevypadal si moc dotčeně”
“Hm?”
“Když jsem tě osočil z toho, že mě miluješ”
“To bude ten zbytkový alkohol.”
“Asi, nicméně chtěl jsem ti říct, že nemám rád když z mých nočních společníků je cítit alkohol”
“Já bych za tebou opilej ani nešel. Ty si asi nejspíš přišel za mnou?”
“Nemyslel jsem včera, myslel jsem dnes.”
“Nemám v plánu pít, ani včera jsem neměl, ale musel jsem to ochutnat.”
“To jsi jistě musel.”
“Takže se nezlobíš?”
“Proč bych měl? Si dospělý. I když jsem vás včera musel tahat z problému.”
“Můžu se na něco zeptat? Ale je to dost osobní.”
“Poslouchám?”Loki se ležérně opřel o stěnu.
“Proč spolu s Thorem vůbec nemluvíte?”
“Protože on je omezený tupec se sklonem k agresi a já jsem chytrý parchant který, i přes to, že je o dost chytřejší, nikdy nebude vládnout a vždycky bude jenom ten adoptovaný.”
“Ale takhle na tebe nahlíží jen ten dědula na trůnu ne? Třeba byste si mohli nějak vzájemně vypomoct nebo tak něco?”
“Možná někdy.” Loki pokrčil rameny “koneckonců přivedl tebe.”
“A ty ho doopravdy nesneseš? Protože mě přijde, že nějakou vazbu máte. Nevěřím tomu, že by se včera bez tebe dostal pokoje a kdyby ti byl fakt proti srsti tak bys ho tam nechal ne?” Tony si promnul konec nosu “celej večer mi o tobě vyprávěl.”
“A to si pamatuješ?” Loki so odfrknul “včera jsem to udělal hlavně kvůli matce. Nemá ráda, když se Thor opíjí. A o to méně když jí haleká před komnatami. A já zase nemám rád, když je matka nešťastná. Bohové vědí, že si se mnou užila dost. Ale dejme tomu, že to přidává na vrub mé mladické nerozvážnosti.”
“Víš, občas si docela fajn.”
“Oh vážně? Nechápu, jak jsem bez této informace mohl doposud  žít.”
“Trhni si kocourku. A co že si mi to přinesl”
Loki vytáhl plyšového medvěda “prý ti chybí tvůj robot. Tohle je dle mého dostatečná náhrada.”
“Loki to není legrace.”
“Nežertuji. Můžeš na něj mluvit a on bude poslouchat. Dokonce nehrozí, že by ho z tvých řečí rozbolela hlava.”
“Ale já potřebuji odpovědi víš, ale díky. Je to od tebe milé.”
“Nebuď sentimentální, je to v mém zájmu.”
Tonymu teď bylo nějak zvláštně. “No jo já vím.”
Loki mu plyšáka položil na postel “pokud budeš mít zájem projít si Asgard bez alkoholového opojení, troufám si říct, že jsem lepší průvodce než Thor.”
“Ocenil bych něco jako vanu, máte tu něco takového?”
Loki se pousmál “pojď se mnou.” A rozešel se ven ze dveří.
Tony se zvedl a ploužil se za Lokim. Ten ho vedl do podzemních chodeb a po chvíli už nikde nebyla ani noha.
Až došli do jakýchsi lázní. “Přidáš se?”
“Samozřejmě” Loki se svlékl a ladně vkročil do vody.
Tony se k němu přidal a přitáhl si Lokiho k sobě.
Loki se nechal “myslel jsem, že plánuješ koupel.”
“Jo jo” zamumlal Tony a opřel si čelo o Lokiho rameno.
“Ty se ke mě tulíš.”
“Ne já odpočívám.”
“Nejsem si jistý jestli je to lepší.”
“Tak to raději neřeš a budeš klidnější.”
“Nejsem na to zvyklý a tohle nedělám. Vy tohle děláte?”
“My děláme i jiné věci.” Tony mu přece nepřizná, že Loki je první u koho má tuhle tendenci.
“Jste divní.” Ale neodtáhl se..
“Já vím,” Tony se usmál a začal Lokiho lehce hladit. Ne jakoby chtěl něco rozjíždět, jen lehce, odpočinkově, možná trochu chlácholivě.
Loki ho obejmul a nechal se hladit. Nebylo to zas až tak špatné. Tony zavřel oči a uvolněně si oddechl.
“Víš, můžeme tu takhle stát nazí a dělat cokoli jak se tomuhle říká. Ale co si třeba zaplavat?”
“Dej mi ještě chvíli, předpokládám, že tahle šance se nebude přespříliš opakovat.”
“Záleží na tom kolik bonbonů mi jsi ochoten přinést”
Tony se sám pro sebe usmál, “byly dobré viď?”
“Ano byly.”
“Hm příště ti jich vezmu víc s oříšky.”
“Bylo by to lepší”
“Takže si na sladké,” culil se Tony. “Chytni si nos.” A hravě strčil Lokiho do vody.
“Sta!” A zahučel tam. Tony se zasmál a vlezl za ním, “no co chtěl si plavat, ne?”
Loki vyplaval “proč  pokaždé, když si myslím, že si pobral trochu rozumu a můžu tě brát vážně, uděláš něco takového?!”
“Nerozčiluj se, vždyť je to jen voda,” Tony dal Lokimu vlasy pryč z tváře. “A asi nejspíš proto, že to pak vypadá děsně vážně? A když je něco vážně vážné, tak pak nechtíc udělám nějakou blbost, takže to raději udělám chtěně, protože potom vím za co a jak se omluvit. Než jen bezradně stát a říct něco jako -nevim co jsem provedl, ale fakt mě to mrzí a omlouvám se-, nejsem v těchto věcech moc dobrej nebo uvědomělej. Tak se nezlob.”
“Nedělej mi naschvály, nesnaž se na mě dělat vtipy a nebo si ze mě utahovat. Vyhýbej se tomu a je vysoká šance, že tě na konci nebudu mít nerad.”
“Tohle byla jen dětinská roztomilost a věřím tomu, že být to naopak, jsem v té vodě o pěkný časový úsek dřív. Ale budu se snažit, vážně… navíc pořád mi to můžeš vrátit.”
“Proč bych ti to vracel?”
“No u nás se tak občas ve vodě hraje víš… ale na nás to nejspíš působí jinak, než na vás. Proto máme tobogány, divoké řeky, trychtýře a tak.”
Loki pozvedl obočí “a taky chudobu, hladomor a války.”
“Ano to taky, ale pořád máme naději a lásku. A v lidech ta síla je, jen se ještě neprobudil. Ale na každého ten impuls čeká.”
“Starku?”
“No?”
“Plácáš nesmysly. Buď mě líbej nebo mlč.”
“A co kdybys mě někdy umlčel sám, hm?” A Tony Lokiho překvapivě jemně políbil.

3 komentáře:

  1. *Takový ten smíšený pocit, když mi vlastně ještě není osmnáct. Ale co, řídím se pravidlem, ať si každý čte, co chce. A jsem rebel. 8) xD*
    Za věnování strašně moc děkuji! A ještě abych nekomentovala, když si to zasloužíte – záchrana v pravidelném přispívání (hlavně přispívání!) něčeho, co mám ráda a čeho je na českém internetu tak zoufale málo? Sem s tím! :D
    Ke kapitole – šest stránek? Wohou! Škoda jen, že to při čtení tak rychle ubíhá. xD
    Áááá, Tony se nám do Lokiho zamiloval! No že už bylo načase, aby přemítal nad tím, že k němu vlastně něco cítí. A Loki s ním dobře vymetl, když říkal, co Tony v opilosti říkal, ale ve skutečnosti neříkal.
    Thor bude mít radost, až zjistí, že je Tony milenec jeho bratra. Ale opovaž se jim ten vztah narušit!
    Vlastně jen čekám, že do těch lázní někdo vejde a nachytá je spolu. To by bylo dost příhodné. :D xD

    OdpovědětVymazat
  2. Je jedenáct a já tady nevidím další kapitolu. Takovýhle stav neberu, dámy. :D xD

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, nemůžeme překousat přes další úkol, měj s námi trpělivost naše milá :D Už skončil březen a konečně se trochu dostáváme do stádia, kdy počítač není náš nepřítel.

    OdpovědětVymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)