středa 12. března 2014

Nominace

Nuže, tak jsem byla také nominována. 



Takže díky ti Artemis ;) a blogu http://poviedky-vseho-druhu.blog.cz/

A teď asi přejdu rovnou k odpovědím.

1. Prečo si sa rozhodla písať poviedky?
Tak zrovna na tohle se mi odpovídá moc moc dobře. Protože jsem se začetla do několika povídek a když ono to všem tak strašně moc dlouho trvalo :D  hlavně tady mojí  spolutvůrkyni , že mě to donutilo začít psát. A když jsem viděla, že to někdo začal číst, bylo mi jasný, že jsem se našla.

2. Čo by si spravila, keby ti na strechu spadol Loki v bezvedomí?
No možná bych měla napsat, že by to bylo nepublikovatelné. Ale čistě teoreticky bych buď byla v šoku, nebo ho odtáhla ze střechy aspoň na gauč a zkusila se o něj postarat? Hm, možná bych zvážila nějaké opatření kvůli bezpečnosti ale si by mi to bylo prd platný.

3. Akú otázku by si sem ešte napísala?
Hmmm Jaká je tvá oblíbená kniha?

4. Oľúbená speváčka/spevák?
Tayra/ Pepa Vojtek? :D a pak to trdlo z MCR

5. Zvolila by si čaj alebo cocacolu?
Jednoznačně čaj, zelenej, yummy

6. Kde a ským si predstavuješ vysnívanú dovolenku?
Mě by se asi nejvíc líbila dovolená s přáteli nebo milenkou a pak už je vlastně jedno kde J

7. Tvoj najvtipnejší zážitok?
Hm návštěva čajovny. Když jsme si dali vodnici kamarádka musela nutně na wc a protože ji měla prvně a neodhadla to nalítla hlavou do futer :D

8. Obľúbená kreslená rozprávka?
Nevím, jestli je přímo oblíbená, ale nejčastěji se dívám na mrtvou nevěstu

9.Myslíte že vás niekto sleduje? (napríklad SHIELD)( táto otázka je položená čisto teoretickyNevinný)
Noo nevím zda-li přímo mě ale myslím že celkově lidi sledováni jsou. Aáá teď se o mě rozkřikne, že sem paranoik


10.Aký názor máš na scifi?
Sci-fi miluju. Jde samozřejmě o to z jaké je doby a o jakého jde autora. Já sama preferuju sci-fi knižní a to starší. Ale rozhodně nepohrdám ani klasikou a dnešními televizními novinkami.

No a teď asi moje otázky, že?
1. Píšeš kromě povídek třeba i knížku?
2.Jaký je tvůj nejoblíbenější herec?
3.Jaká by byla tvoje první reakce kdyby jsi se dostala na Asgard?
4.Jaká tvoje povídka je podle tebe nejlepší?
5.Co nejradši děláš ve svém volném čase, kromě psaní?
6.Kdy myslíš, že bude konec světa? :D
7.Tušíš koho nominuješ?
8.Nenávidíš mě za nominaci?
9.Tvoje oblíbená písnička?
10.A co nejoblíbenější knížka?

A nominováni jsou:
Syky (http://freedom-of-life.blog.cz/)
Maťa Wolf (http://books-mylife.blogspot.cz/p/about-me.html)
A moje nejmilejší co se se mnou dělí o blog :D :-*

Doufám, že jsem nenominovala někoho kdo už byl no... a i kdyby :D  se omluvuju

2 komentáře:

  1. Neboj niesi sama aj ja som dosť paranoidna skôr nadmieru. Tvoje odpovede ma velmi potešili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) sem ráda, že jsem aspoň někomu udělala radost :)

      Vymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)