čtvrtek 25. dubna 2019

Kapitola 15.- Strašný úkaz časů minulých



Ahojky, snad už se brzy vzpamatujeme. Každopádně máme tu poslední úkol a s ním i 15+ scénu. Brzy tuto povídku ukončíme a bude následovat pokračování ve kterém bude méně vztahů a více akce. To jenom aby bylo jasno proč se ti dva pořád tak muchlují. 

 Linn





Když se dostali do Lokiho komnat, všichni tři se sesunuli na postel. Bylo v tom mnoho rukou a všechny čtyři Lokiho se soustředili jenom na Tonyho.

Tonymu se té noci splnila poměrná část jeho perverzních snů, ale nějaké si pro Lokiho schoval. Držel oba bohy ve svém náručí a klidně podřimoval. Když se potom jeden z nich vypařil, přimkl k sobě Tony toho pravého a víc než spokojeně usnul.

Oba spokojeně oddechovali v náručí toho druhého a ani si nevzbudili, když do Lokiho komnat proniklo namodralé světlo a poté proniklo do Tonyho hrudi. Tony upadl do ještě tvrdšího spánku a pohltily jej sny.

Byl ve své věži na Zemi, kráčel po schodech do své milované pracovny a při tom zaníceně debatoval s Jarvisem. Všechno bylo přesně tak, jak si pamatoval. Vše bylo perfektní.

“Jarvisi, jak dopadl rozbor toho nového prvku? Hmm Starkium by znělo jako super prvek.”

“To jistě pane, ale co mám udělat s vězněm?”

“Kterým?”

“Vězeň číslo 001 pane, mám kontaktovat Shield? “

“Ne ne ne jdu za ním, zatím nikomu ani muk.” Tony zmizel do sklepních prostor. Na rozdíl od toho co si pamatoval, byl jeho sklep plný vězňů. Většina se krčila v rozích jejich malých cel a při zvuku jeho kroků několik začalo křičet. Tony se zamračil, “Jarvisi jak dlouhou tu jsou… vždyť tohle tu nikdy nebylo, co to je?”

“Většina je tu od velkého převratu pane. Je vše v pořádku? “

“Uhm převratu? Přiblížíš mi poslední události?”

“K Lokiho armádě se přidali nepřátelé Shieldu. Všechny jste porazil pane. “

“Ale já bych tu přece nikoho nevěznil.”

“Ale ano pane, všichni se vás pokusili zabít. “

“Na mojí smrt je dlouhá fronta, nechci v baráku vězení tak ať si je odvezou policajti ne?”

“Vy jste chtěl ať jsou zde“ Jarvis zněl značně zmateně.
“Zařiď, ať je převezou.” Tony zněl velmi překvapeně. Došel k poctivě zapečetěným dveřím, “tady je asi náš vězeň?”

“Ano pane, zde. “

Tony otevřel dveře a vešel.

Byla tam tma. V celém tomhle podivném vězení bylo šero, ale v tomhle byla opravdová tma. Ticho čely narušovalo jenom kapání vody někde v rohu místnosti. Možná to mohla být latrína, ale pach dal Tonymu vědět, že tady pravděpodobně nic podobného záchodu není.

“Přišel si se na mě podívat? “ Šepot v temnotě působil hrůzostrašně. Ale zvláštním způsobem ne tak hrůzostrašně, jak by se v tuhle chvíli mohlo zdát.

“Loki?” Tony zněl z rázu zmateněji než doposud.

“Loki? Takhle mi přece neříkáš, Starku. “

“Já.. Muflonku já.. tebe taky držím?” Tony šel automaticky k Lokimu.

“Děláš si že mě srandu?” Jindy oči tolik plné života se na Tonyho upřely s prázdnotou pro miliardáře neznámou. “Jistě že děláš, jsem k smíchu že? Bůh, kterého jste porazili. Jenom si kopnout když je chuť. “Loki plivnul Tonymu pod nohy a schoulil se do rohu své cely, očekávají trest.

“Jarvisi rozsviť prosím.” Jarvis rozsvítil a Tony si prohlédl Lokiho. “Tohle jsem ti udělal já?”

Loki si rukou zakryl oči. Už to bylo dávno, co viděl opravdové světlo. A teď neviděl nic.

“Tak už že sebe přestaň dělat hlupáka, tohle si chtěl. Chtěl, abych se ti krčil u nohou. A tady mě máš. V celé mé kráse.” Loki odendal ruce a vzdorovitě pohlédl na jediný stín v místnosti. Teprve teď mohl Tony vidět, že Lokiho oči byly zjizvené a oteklé. Celý Loki byl. Působil žalostně.

Tony se neskutečně vyděsil a přidřepl k Lokimu “bože můj ty vypadáš. Jarvisi připrav nahoře vanu.” Pomalu a s citem začal Lokimu rozvazovat pouta.

“Pane co to děláte? Kontaktuji Shield… “

“Nech mě! “ Loki se snažil dostat od Tonyho co nejdál.

“Jarvisi, jestli někoho zkusíš kontaktovat, přísahám, že tě odpojím. A ty se uklidni, musí tě to bolet.”

“Chceš aby to bolelo, to ty mě tu mučíš tak si přestaň hrát a dokonči to, pro co si přišel! “

Loki se od Tonyho z posledních sil odtáhl.

“Loki já nevím co je tohle za hru, ale já bych ti neublížil.” Tony zněl dost naštvaně, “pojď se mnou nahoru.”

“Nikdy. “

Tony zhluboka vydechl, aby se uklidnil a přišel zpátky k Lokimu, “lásko prosím, já nevím, kde jsme, co se děje, kdo ti co provedl s hlavou, ale pojď odtud.”

Na Lokim bylo vidět, že je zmatený, ale co mohl ztratit když půjde tam nahoru? Třeba aspoň uvidí kolik je hodin nebo co je za den. Možná ho zabíjí a celá tahle mizérie skončí.

Opatrně se pomocí stěny jako opory, se zvedl.

Tony jej podepřel, “můžeš chodit?”

“Co já vím “ byl tak slabý, že sotva mohl vést tenhle divný rozhovor, natož aby chodil. Ale to ať ho raději sežere Fenrir, než se aby připustil, že ne.

“Jasný takže nemůžeš.” Tony zvedl Lokiho do náruče a odnesl jej nahoru. “Jarvisi ta vana?”

Položil Lokiho do křesla a vzal lékárničku, “musím ti to nejdříve trochu vyčistit, bude to asi pálit.”

Loki na něj nedůvěřivě zahlížel. Čistil mu rány, to nevypadalo jako že by ho chtěl zabít. Ale určitě v tom něco bude.

Tony byl opatrný a jemný, díval se na Lokiho jako na to nejkřehčí, co kdy viděl. Z jeho očí sálalo teplo a láska, ale také zmatení a strach. Nakonec namočil utěrku do studené vody a dal ji Lokimu. “Dej si to na oči, neměly by potom být tolik oteklé.”

“Ne, chci vidět, co se mnou děláš. A taky proč. “

“To je naprosto jednoduché, teď ti pomůžu do vany a ohřeju ti polévku, vypadá to, že si pekelně dlouho nejedl. A myslím, že bys ocenil trochu čokoládových pralinek s oříšky, někde jsem je tu měl. Vydrž.”

Loki seděl jako přikovaný. Pralinky? Jak o nich věděl? To Thor zase mluvil? Ne, hloupost. Thor přeci zemřel. Přesně před Třemi Sty Tisíci kapkami.

Takže jak? A proč?

“Proč to děláš? “ Loki zněl zlomeně “jestli se jedná o nějaký tvůj akt milosrdenství je na něj pozdě. Já umírám. Takže pokud se v tobě hnulo svědomí, hnulo se pozdě. “

“Ty co? Ne to nemůžeš.. vždyť je to pár hodin, co jsme dohadovali o tom, jestli budeme spát v tvém pokoji nebo v mém a následně o tom, že bys se mnou po třetím úkolu mohl jít na Zem, načež si mě skoro zabil pohledem. Copak si to nepamatuješ? Co je tohle vůbec zač? Kde to jsme? Přece jsme normálně usnuli u tebe v ložnici a ráno mám plnit poslední úkol.” Lokiho překvapený pohled jej celou dobu provázel.

“Ty jsi se zbláznil? Jsou to dva roky, co jste mě zajali. Aspoň myslím. Každý den za mnou přišel jeden cizí člověk. A vy jste mu dovolili, aby mě bil. Pak jste mě ošetřili. A znovu a znovu dokud vás to nepřestalo bavit a vy jste mě nezavřeli do té temné kobky a nechali mě topit se ve vlastní lítosti. A teď, jsem tady na pokraji smrti, když poslední magie ze mě vytýká jako krev z mých zranění a já umírám. Ty to nezměníš čokoládou, ani koupelí. Raději mi dej dýku a nechej mě to ukončit. Do Valhaly jsem se stejně nikdy nechystal.” Natáhl ruku směrem k Tonymu a čekal.  Jenže Tonyho ho za ruku chytil, “slíbil jsem, že tě ochráním, zapřísáhl jsem se, že až splním 3. úkol požádám tvojí matku o tvou ruku, já bych ti tohle nikdy neudělal. Jsi první, koho jsem kdy miloval, nikdy bych tohle nedopustil, tohle nemůže být skutečné.”

“Že mě miluješ? Dobře, tak mě zabij. “, Loki to myslel smrtelně vážně.

“Loki… to po mě přece nemůžeš chtít.”

“Že nemůžu? Já jediný můžu, tak sem dej nůž. “

“Loki, tohle jsem ti doopravdy udělal já? I těm lidem dole?”

“Podílel si se. “Loki přikývl “ten nůž. “

“Dobře…” Tony pustil Lokiho ruku, “tady máš tu čokoládu.” Když mu ji předal, šel do své ložnice, “a pamatuj si… i když to tady tak nevypadá, fakt jsem tě děsně dlouho miloval.” Vešel do své ložnice a chvíli se na sebe díval zrcadla, ”jsi zrůda Starku.” Nakonec z šuplíku vytáhl zbraň, namířil sám na sebe a Loki, který seděl v obýváku, uslyšel výstřel.



“Sakra Starku vzbuď se! “Loki s Tonym třásl už dobrou hodinu a pořád ho nemohl vzbudit. Měl neuvěřitelný strach. Co to jenom bylo? Vzbudilo ho Tonyho podivné lapání po dechu a po tom, co ucítil přítomnost jiné magie, jeho strach jenom vzrostl.

“No tak, opovaž se mě tu nechat! “Loki Tonyho propleskl.

Tony se prořítil ze snu, prudce se posadil a lapal po dechu. Celý se třásl, oči plné slz, neschopen vnímat okolí.

“Tony? Jsi se mnou? “Loki Tonyho konejšivě hladil po zádech.

Tony se na něj vyděšeně podíval “já tě zabil?”

“No ne, i když jsem v noci chvílemi ztrácel dech.” Loki se snažil udělat vtip ale viděl, že to nebyl moc dobrý nápad. “Lásko to se ti jenom něco zdálo. Jsem tady, v bezpečí. “

Tony Lokiho chytil a pevně ho k sobě tisknul, “to to.. nemohl být sen to bylo…”

“Byl to úkol, určitě ano. Cítím z tebe Odinovu magii. Ale už si tady, nebylo to skutečné “Loki k sobě Tonyho přitiskl ještě pevněji. Tony se nedokázal přestat třást, zato přestal mluvit a jen se držel Lokiho. Měl obrovský strach, že mu zmizí nebo, že se vrátí tam, kde teď byl.

“Šššš “ bůh se sesunul Tonymu na klin a konejšil.

“Neumíš si představit…”

“Neumím a nebudu říkat, že vím jak se cítíš. Nevím. Ale kdyby si chtěl, budu tady a budu poslouchat. “

“To je takovej… on mě donutil… Loki, já jsem si prohnal kulku hlavou.”

Loki Tonyho jenom jemně políbil do vlasů “už je to pryč, si tu se mnou. “

“Já.. potřebuju na vzduch.”

“Pojď, půjdeme do zahrad… “Loki Tonyho vytáhl z postele a přehodil přes něj župan.

“Promiň, nechtěl jsem tě vzbudit.” Zamumlal Tony a když vyšli ven zhluboka nabral studený vzduch do plic.

“Hlavně že jsi v pořádku. Lekl jsem se “ Zněl opravdu vážně.

“Bylo to šílený, dva roky jsem tě věznil v absolutní tmě a jen tam kapala voda, nechal jsem tě bít, mučil jsem tě, zabíjel jsem tě a s tebou spoustu dalších lidí.”

Loki k sobě Tonyho otočil a velmi jemně jej políbil. Tony polibek opětoval a poté pohladil Lokiho po tváři. “Chtěl bych si promluvit s tvou matkou.”

“Nejdřív ti chci ukázat, jak moc jsem živý, tak mě nech. “ Hluboce a vášnivě Tonyho políbil a přitáhl si jej na těsno k sobě.

Tonymu se díky tomu pomalu navracely původní instinkty. Spustil své ruce na Lokiho zadek a pevně stiskl.

Loki zavrněl a vsál Tonyho ret.

“Hmm lásko.”

“Líbí? “ Loki vjel jednou rukou Tonymu pod kalhoty a začal jej laskat. Tony zasténal a přirazil Lokimu do ruky.

“Pojď” Loki měl na tváři hravý úsměv a vedl Tonyho do jednoho z altánů.

“Teď mám chodit?” Zašeptal Tony a jeho erekce se stala bolestivou.

“Musím se o něco opřít” šeptl Loki nazpět. Tony uchopil Lokiho za boky a opřel ho o strom, ”stačí?”

“Ale zítra mě budeš mazat rány “ zamumlal a opřel se. Nezapomněl při tom lascivně prohnout záda a roztáhnout nohy.

 “To víš, že jo,” Tony Lokiho vášnivě políbil a prudce do něj vnikl. Loki byl ještě uvolněný a když v sobě Tonyho ucítil, hlasitě slastně vydechl a pohl se proti. “Ty moje sladká prdelko,” zavrněl Tony do Lokiho ucha, zatímco si přivlastnil jeho tělo.

Loki se v duchu usmál. Kdo jiný dokázal takhle dobře přivést  Tonyho na jiné myšlenky?

“Tak už dělej” zavrčel, když se Tony na jeho vkus moc dlouho nehýbal. Tony miloval jeho provokace. Začal rychle přirážet, jenom aby je oba dovedl rychlému vrcholu. Poté odnesl Lokiho do altánku, kde se posadili a Tony si Lokiho držel na klíně.

“Lepší? “ bůžek mu v polospánku vrněl do ucha.

“Miluji tě,” pošeptal mu Tony procítěně.

“Já vím “ šeptl Loki nazpět “já tebe též. “

Tu noc již dospali v altánu a Tony si dal záležet na tom, aby Lokimu nebylo chladno. Přemýšlel jenom nad tím, že si na druhý den musí vyžádat schůzku s Friggou.

1 komentář:

  1. Brzy se bude končit? Ale né... a já mám tohle prozkoumávání vztahu ráda. .-. :D
    Každopádně ten sen je originální nápad. Nevšední úkol, navíc, co si budeme povídat, Ódin umí být krutý. Zajímalo by mě, jestli to byla náhodná iluze nebo Všeotec samotný přesně vytvářel prostředí, o němž se Tonymu zdálo. Jestli to bylo jenom na Tonyho fantazii... tak by mohlo být překvapený, co se dozvěděl. :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)