úterý 16. dubna 2019

Kapitola 14. - Miluješ, Miluji a nemravný návrh?

Hezké úterý, je tu další kapitola.

Tentokrát nám to trochu trvá... co jsem se vrátila z Anglie jsem stále v práci na zákoku (pořád nám tu všichni marodí a prská to jeden na druhého). A taky se nemůžeme prokousat tím třetím úkolem, ale pomalu k tomu směřujeme.

Moc děkujeme za trpělivost a vaše komentáře, jen nás popohánějte, myslím, že přesně to teď potřebujeme (já tedy rozhodně ano).

Hezké počtení Ann



Tony zatím pracně formoval své tělo a mysl. V Lokiho osobní knihovně našel spoustu 
knih, které v sobě měly různá mentální a fyzická cvičení. Ta pomáhala vyčistit mysl a další podobné věci.
Těch knih bylo tolik, že tomu bylo až s podivem.Loki na sobě očividně dříve pracoval stejně
tak, jako teď Tony. Fyzická část pro Tonyho nebyla těžká. 
Zažil už i horší cvičení, ale ta duševní část? Tu nezvládal. Jak měl sakra člověk jako on vyčistit mysl a na nic nemyslet? Věděl, že s tím bude potřebovat pomoc, ale kde se ten Loki fláká, říkal přece, že to bude s Thorem tak maximálně hodina. Měl by se bát? Neměl by ho jet zkontrolovat? No jo ale kam? A kdyby jel, našel je a nic jim nebylo asi by ho Loki zabil. “Jo takhle se mi vážně dokonale na nic nemyslí.” Zavrčel Tony.
Nakonec mu nezbylo nic jiného, než duševní cvičení opustit a počkat až se Loki uráčí přijet.

První se ale vrátil Thor, který si pomalu začal hledat cestu k Fenrirovi, ale také chtěl nechat Lokimu prostor, být se svým synem.
Loki se ale objevil skoro v zápětí. Pouze si nechal chvíli, aby mohl Fenrira pořádně poňuchňat
a rozloučit se a poté se rozjel za Tonym. Řekl hodinu. Tony se akorát umýval, protože si dal
v tělocvičně záležet.
“Dáváš si do těla? “Kzvalo se za ním.
“Hezké dopoledne Loki.” Tony se pousmál.
“Hezké odpoledne i tobě, musím říct, jsem potěšen že tě tu vidím. “
“Vážně? Proč?”
“Protože vidím že se nezanedbáváš” řekl Loki, jako kdyby to bylo naprosto logické. Což nebylo.
“Nemohu se zanedbávat, mám ve svém životě někoho, kdo to ocení.”
“Znám jej? “Loki se pohodlně opřel o stěnu.
“Hm, myslím, že ne.”
“Škoda,”Loki jemně trhl rameny.
“Ale možná ho poznáš, mám jeho obrázek.”
“Ukážeš mi jej?”
“Jistě,” Tony poodešel od umyvadla a natáhl se pro velký rám, “tak se pojď podívat.”
Loki ani nemusel,aby věděl kam tím směřuje “vtipné, nicméně pokud o to stojíš, dokážu ti svou podobiznu obstarat ve více… Kapesní velikosti. “
“Právě si mi zkazil trik se zrcadlem,” řekl Tony dotčeně. “Nepotřebuji mám tě v kapse pořád.”
“Cože? “Tentokrát byl dotčený Loki.
Tony z kapsy u kalhot vytáhl papír a podal jej Lokimu.
Loki se na něj podíval, značně zamračený a naštvaný.
Byl to vytisknutý obrázek Lokiho, ještě když byl na Zemi.
“Co to je? “ Lokimu vylétlo obočí až do vlasů.
“Řekl bych, že ty.”
“Jak dlouho to máš?”
“No je evidentní, že dlouho. Přesně to nevím.”
“A proč proboha?”
Tony se usmál, “bůh ví.”
“Bůh neví, bůh je zmatený. Musel si s ní přijít.” Jak se Loki k Tonymu přibližoval, tak opět
začal couvat. Co to mělo znamenat?
“Mám ji u sebe strašně dlouho, prý jsem posedlý.” Tony pokrčil rameny, “myslím si, že kvůli
těm očím, něco tam je. Víš taková zvláštní kombinace, smutek, bolest a zároveň vášeň.”
“Ty máš moji fotku kvůli očím? Si blázen” Lokiho, tíha toho prohlášení, natiskla ke stěně.
Jak dlouho to bylo od Mydgardu? Dva roky? Vlastně si to už ani nepamatoval.
“Vždycky se mi líbily tvoje oči, ale ty se teď očividně něčeho bojíš, couvat jsem tě ještě neviděl.”
“Tobě to není ani trochu divné? Vypadá to spíš jako by tě někdo poslal. “
Tony zavrtěl hlavou, “bohužel mě už pár let pronásleduješ, trochu jsem doufal, že se mi to tu podaří nějak vyřešit, víš abych zjistil proč, co to je.”
“A zjistil?”
“Zjistil.”
“A na co si přišel? “ Loki přivřel oči a čekal odpověď.
“Loki, když to vyslovím, zase mě minimálně zkusíš ukřižovat. A řekl bych, že odpověď znáš.”
“Vím, že si to myslíš… Ale jsi si jistý? “
Tony se na Lokiho podíval zvláštním, možná až ublíženým pohledem. “Pokud se musíš ptát, dělám něco špatně.”
“Omlouvám se… Takhle jsem to nemyslel.”
“Nemusíš se omlouvat Loki,” Tony se pousmál a na chvíli se zamyslel. *Jak by se asi všichni tvářili, kdybych se šel zeptat, zda mi Frigga dá svolení požádat Lokiho o ruku. Hm asi už tu jsem dlouho, musí se vůbec žádat o svolení? Nač to zase myslím… Loki na mě kouká a já mlčím
a přemýšlím, asi bych se měl probrat.*
“Já tebe taky, ale nebuď pošetilý. Když jsem… Tohle naposledy cítil, zničili mě. A všechny kolem.“
“Hmm ale já jsem hrdina aaaa navíc tě nedám. Uhm mám se ptát?”
“Neptej se” Loki zavřel oči “Ale znamená to, že Thanos, je pase. “
Tony přešel k Lokimu a objal jej, “proč?”
“Byli jsme spojenci. Možná jsme mohli být dobrými spolubojovníky, ale teď i přes to, že jsem pomstychtivý neřád, nevezmu si na svědomí tvé nebezpečí. “
“Ale ty nebudeš v bezpečí dokud on bude žít. Takže…”
“Takže, pořád se na tom co jsem řekl nic nemění.“
“Takže budu muset jít sám…”
Loki stiskl čelisti. Očividně to Stark vůbec nepochopil. On mu tu vyznává lásku a on je takový ignorant “nikam nepůjdeš i kdybych tě měl připoutat ke stěně. “
Tony se usmál, “já tě taky miluji.”
“Takže když jsme si to takhle oznámili, nikam nepůjdeš.”
Tony pozvedl obočí, “ale…”
“Žádné ale, pokud nechceš, abych šel sám já, nepůjdeš ani ty. “
“Ale Loki, já ho musím… dostat.”
“A proč, co ti udělal horšího něž mě. Tvůj vztek nemůže být větší než můj.
A tvoje touha po odplatě nemá lepšího důvodu.” Z Lokiho hlasu mrazilo.
“Možná máš pravdu.”
“Pokud přijde budu bojovat, budu připraven jeho duši poslat do Hellhaimu, ale ne teď.
Teď chci mít jenom tebe. Myšlenka na to, že budu další staletí soužit svou duši
v osamění se mi příčí. “
“Neboj, na pár desítek let jsem jen tvůj.” Tony Lokiho lehce políbil.
“Se mnou, buď celý život nebo už ani o minutu déle. A to mi věř, že se postarám
aby si byl minimálně stejně starý jako já. “
“Loki, nezapomínej, že jsem vážně jen člověk, nemůžu být starý jako ty.
Můj život nemá víc než pár desítek let. To ale neznamená, že nemůžou stát za to.”
“Věř, že jsou způsoby kterými ti život mohu prodloužit. “
“Nechme to zatím být, ještě si tě musím vybojovat. Zítra je poslední úkol.”
“Ano, ať se stane cokoliv mysli tak, jako by myslel Odin. “
“Jak by myslel Odin?”
“Většina nad menšinou, větší blaho nad menší… jako král vždy království…. Už máš představu?”
“Takže mám zachránit 5 dětí a tebe nechat umřít.”
“Ano, přesně tak. “
Tony se zamračil, “no super…” zněl výslovně nadšeně.
“Neboj se, Odina jsem přežil, přežiju i tebe.”
“Doufám, že je to můj poslední turnaj.”
“Máš v plánu bojovat i za někoho dalšího?”
“Nooo,” Tony se hraně zamyslel.
Lokimu hněvem zeleně zaplály oči “ani na to nemysli.”
“Miluju když žárlíš.” Tony si přitáhl Lokiho do náruče, “co kdyby jsi dneska spal u mě?”
“Co kdyby, si se ty nastěhoval ke mě? Když už to Thor ví.”
“Cože? On to ví? A já ještě žiju?”
“Ano, řekl jsem mu to na vyjížďce. Už mne nebaví ráno tak brzo vstávat.
Navíc, ochráním tě vlastním tělem. “
“A nastěhovat… my… nebudeme bydlet u mě?”
“Ne, ty budeš bydlet u mě. “
“A po turnaji?”
“Já na Mydgard nechci, tady je mi docela dobře. A jsem tu pod ochranou paláce. “Loki se přitulil.
“No… ale já tam jsem doma.”
“Doma můžeš být kdekoliv. Je to relativní pojem. Navíc, tady ti můžu něco dát. “
“Jenže na Zemi mám firmu, práci, přátele, Jarvise, povinnosti… Ty bys tam se mnou nešel?”
Loki se odtáhl a podíval se Tonymu do očí “A ty by si tu se mnou nechtěl zůstat? “
“A co třeba to pro začátek zkusit chvilku tady a chvilku u mě, než se úplně rozhodneme?”
“A co bych u tebe dělal?
“Cokoli bys chtěl.”
Loki se úplně odstrčil “ale vždyť nemůžu udržovat kouzla, jsem omezený zapomněl si?
Nehledě na to,že na té vaší planetě je asi tolik magie jako v tomhle obrazu.” Loki poukázal
na malbu na zdi. “Nicméně rozumím, a klidně jdi pokud potřebuješ… “
Tony chytil Lokiho za ruku a přitáhl si jej zpátky. “Bez tebe ne Loki. Nějak to vymyslím.”
“Nedržím tě… Kdyby sis to myslel. “
“Nikdy jsem neměl takové pocity jako s tebou. Já s tebou chci být a budu. Jen musíme promyslet pár detailů.”
“Ano.. A třeba nakonec zjistíme, že spolu nemůžeme vyjít a budeme se navštěvovat…” Loki
se podíval Tonymu do očí. Najednou nevěděl, co si má myslet.
Tony zavrtěl hlavou, “nedovedu si představit, že bych tě neměl poblíž. Já se s tebou nechci navštěvovat, já s tebou chci žít, vážně žít Loki. A asi je jedno kde, hlavně, že tam budeš taky.”
“Určitě? Žít? Žil si s někým kromě sám sebe? “
“No měl jsem jeden pokus.”
“Ano?” Loki se podíval Tonymu do očí.
“Ano, ale nemohlo to vydržet.”
“A proč?” Lokiho vážně zajímalo co z něj vypadne.
“Protože jsem tě už tenkrát měl plnou hlavu.” Zamumlal Tony tiše a rychle, sotva srozumitelně.
“Oh vážně? Mokré sny s moji podobiznou ti nedaly spát?” Pobavený Lokiho tom podivně kontrastoval s rozhovorem, který ještě před chvíli vedli.
“Hele nebuď jízlivý, beztak mi řekneš, že si to na dálku zařídil ty.”
“Takže je to pravda, opravdu si o mě snil” kdyby teď Tony sebevíc chtěl, nesmazal by z Lokiho tváře samolibý úšklebek ani za za nic na světě. Tonymu to vykouzlilo úsměv na tváři.
“To víš, na Zemi se tak hezký zadek moc nevidí.”
“Ano, to je pravda. Hezký zadek aby na té vaší planetce člověk pohledal.”
“Já mám naší planetu rád a nebudu sám, když se jí chce pořád někdo zmocnit.”
“Já se jí nikdy zmocnit nechtěl. Thanos mi jí slíbil a já to přijal. Ale když se na to dívám
s odstupem času, byla to chabá útěcha.”
“Jo, ale to říkáš jenom proto, že se ti to nepovedlo.”
“Říkám to pro to, že je to pravda. A vlastně, zajímalo by mě, jestli by si byl se mnou
i v případě, že bych vyhrál? “
“Myslíš, jako kdybys nás obsadil?”
“Ano” v Lokiho hlasu byla slyšet zvědavost.
“Myslím si, že ne. Protože já bych se nedokázal smířit s prohrou a snažil bych se tě dostat.
A myslím, že kdyby ses dostal nějak k moci, asi bys mě zabil.”
“Kdybych tě ovládl, nechal bych si tě. Ta přitažlivost byla vzájemná.”
“Hmmm, ale víš, že mě ovládnout nešlo?”
“Vím, pak bych tě asi zabil.” Jemně pokrčil rameny “ale neudělalo by mi to radost. “
“Nebo bych zabil já tebe.”
“Nebo by z toho byl moc dobrý sex?” Loki se pobaveně uculil.
“To by bylo krásně zvrácené”, Tony zasněně vydechl.
“Teď ti to zvrácené nepřijde?”
“Ne tak, jak by mohlo být v druhém případě.”
Loki lehce pobaveně odfrkl “v tom případě pro tebe mám něco, co by mohlo být alespoň trochu přijatelnou náhradou. Máš zájem?”
Tonyho to očividně zaujalo, “poslouchám.”
Vedle Tonyho se objevil druhý Loki a oba na něj vyzývavě zahlíželi. Tony polkl a prohlédl
si druhého Lokiho. “Ty chceš trojku?”
“Já a zase já. Neni to dost zvrácené?”
“Ty jsi zvrhlík.” Tony se potěšeně usmál.
“Ty si větší, protože se ti to líbí. “
“Děsně moc.” Lokiho klon Tonyho obešel a jemně ho pohladil po tváři a krku.
Tony přivřel oči, “tohle je nebezpečné.”
“Nebezpečné? “Pravý Loki k sobě Tonyho přitiskl.
“Ty víš jak moc po tobě toužím a teď vás mám mít dva?” Tony byl okouzlen a Lokiho vášnivě políbil.
“Tak to abychom se přesunuli do ložnice” zavrněl bůh a všechny tři je přenesl.

2 komentáře:

  1. Už jsou ochotní přiznat sobě navzájem, že se milují, pokrok! A co se bydlení týče, však ty si to, Loki, nakonec rozmyslíš, a ještě rád půjdeš bydlet do Stark Tower. Víš, jak skvělá věž to je?

    OdpovědětVymazat
  2. Bože to je tak zvraceny, ale zároveň tak dokonalý 😂😂

    OdpovědětVymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)