středa 21. listopadu 2018

Jméno pro štěstí




Slíbený bombónek. Je to jedno dílo z mé starší tvorby. Nicméně myslím, že je to takové milé a hřejivé a v tomto počasí trocha hřejivosti nemůže uškodit.

Linn
 

„Modrásek?"
„Ne."
„Šmoula?"
„Idiote."
„Beru to jako ne. Táááák co třeba Modrásek jr.?"
„A ty že si génius?"
„Avatárek! Jo, bude to Avatárek!"
„Děláš si ze mě legraci?! Ty chceš našemu nenarozenému dítěti dát jméno podle opice s placatým nosem a ocasem?!"
„Ty máš taky ocásek" potichu.
„Co jsi to řekl?"
„Nic" pípnutí.
„Řekni to."
„Jenom... Že ty máš taky ocásek."
„Perverzáku."
„Jo, taky tě miluju."
„Proč chceš drobkovi dát jméno, které bude poukazovat na jeho mrazivou stránku?"
„A proč ne?"
„Protože není jisté, jestli ji vůbec bude mít. To za prvé. A za druhé, když ji bude mít, tak mu dám iluzi."
„Ale já nechci, aby naše dítě mělo nějaké obyčejné jméno" trucovitě.
„To ani já ne, ale nechci, aby se jmenoval po opici."
„Proč ne?"
„Tak ještě jednou. Protože má ocas a -"
„No jo furt. Lokisánku."
„Jak si mi to řekl?!"
„Nooo. Lokisánku?"
„Přestaň, nebo budeš měsíc bez sexu."
„To neuděláš" zděšeně.
„Proč myslíš?" Pobaveně.
„Nikdo nedokáže dlouho odolávat mému šarmu" olízl si rty a pohodil ofinou.
„A o mělo být sexy?" Pozvednuté obočí.
„Jop."
„Vtipné" kamenná tvář.
„Hele brouku, co kdybychom toho teď nechali. Máme přece ještě devět měsíců čas. Nebo ne?"
„A co máš v plánu dělat?" Unaveně.
„Noooo jen tak náhodou jsem ve skříni našel boty na jehlách, korzet a červenou rtěnku, tak že by -"
„Já? Na jehlách?"
„Noooo... Jo?"
„Fajn." Pomocí kouzel se oblékl do korzetu a bot na podpatku.
„A rtěnka?"
„Budeš to prát ty nebo já?"
„Uhm, takže bez rtěnky."
....................................................................................................................................

o devět měsíců pozděj:

„Je nádherný."
„Po tobě."
„Já vím," uculil se.
„Och bože, Starku," protočil oči Loki.
„To si nech na jindy, OK?"
„Dobře, tak co bude s tím jménem?"
„Nemodrá."
„Ne, nemodrá."
„Moje fantazie byla vyčerpána."
„Je to těžké. Pojmenovat něco tak krásného."
„Jo, no… Zkus pojmenovat štěstí."
Loki zvedl pohled od drobounkého uzlíčku v náručí. „Lucky."
„To není špatně, Lokisánku."
„Starku," zavrčel.
„Promiň. Tak ať je to Lucky."
„Tak tedy Lucky. Lucky Stark Laufeyson."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)