čtvrtek 20. února 2014

Proč já 14

Přeju krásné odpoledne :)
Tak jsem to konečně dopsala, včerejší noc byla krutá.
Nuže nevím jestli uspokojím Vaše perverzní já. Mělo to být 18+ ale mě to spíš přijde 15+ ale tak nebudeme zlý a dáme to 16,5 + :D
No já radši mlčím a přeju Vám krásné počtení a těším se na názory :-*




Loki se podívá na Thora a na Natashu. Poté se ohlédne a zadívá se do kamer.
Mírně ohrne ret a znovu se pohledem vpije do Natashy.
„ Dovolte abych Vám nejdříve vypověděl, svou verzi příběhu, není mnoho času na otázky, bude to
tak nejrychlejší.“
Natasha přikývne a podívá se na Thora, který vypadá zmateně.
Všechno tak hraje proti Lokimu a ten tu klidně stojí a určuje si podmínky pro průběh výslechu o
který dokonce sám požádal.
Že by se přece jen spletl a Loki v tom nejel?
Je pošetilé v něco takového doufat potom co Loki už tolikrát zradil jeho důvěru o které se
domníval, že je bezmezná. Ne asi není.
Thor se podívá na Lokiho a Loki na něj.
„ Mluv.“
„ Nač tolik chladu bratříčku?“
Thor zavrčí a Loki zmlkne na tyhle hry vážně není čas. Tonyho čas.
 

„ Dobrá tedy,“ řekne Loki tiše.
„ Stark je v jiné dimenzi. Není až tak vzdálená a mohli by jste se tam dostat během pár minut.
Já sám ho odtamtud nedokážu dostat, je tam příliš stoupenců, jen nevím čích.
A kdybych se pokusil ho odnést z cely sežehli by nás plameny.
Mají to tam docela chytře vymyšlené, ale asi bych měl začít od začátku, aby jste to všechno pochopili.“
Thor se nadechne, že se zeptá jak to ví ale Loki se na něj prosebně podívá.
„ Otázky až potom ano? Takže potom co jsme se pokusili odchytit Surtra, zařval na nás, že
budeme pykat všichni tři.
I přesto, že Thor říkal, že půjde po Starkovi nezdálo se mi, že by ho nalezl tak rychle.
Bohužel se stalo. S Thorem jsme se pohádali. Já stále čekal až se vrátí.“ Loki šlehne pohledem po
Thorovi.
„ Ale když se nevracel vydal jsem se ho hledat a nalezl jsem ho u jakého si kráteru. 

Zde mi Thor vypověděl co viděl. 
A ačkoli jsem nebyl této možnosti příliš nakloněn, byl jsem nucen uznat, že mi Stark pomohl při řešení problému s pečetí.
Předpokládám, že o tom Vám Thor vyprávěl.“
Natasha přikývne a tak Loki pokračuje.
 

„ A tak jsem se vydal po zbytkové stopě onoho kouzelného ohně. 
Bohužel jsem ho ztratil velmi brzy.
Byl to velmi slabý zbytek magie, bohužel. V tu chvíli mi byla nápomocná má dcera aniž by si to uvědomila. Přišla za mnou s tím, že se v podsvětí něco děje a ona není schopna zjistit co.
Sic to zasahovalo do jejího světa ale původ oněch podivných věcí nebyl odtud.
Tudíž neměla nárok na to nějak zasáhnout. Když se mi podařilo najít tento zdroj nalezl jsem i Starka.
Není v dobrém stavu a nyní bude ještě spát.
A domnívám se, že z mé strany je to celý příběh. Nastal čas na Vaše otázky.“
Loki přejede pohledem Thora i Natashu.
 

Začne Natasha.
„ Než Tony opustil svůj dům, měl telefonát z naší základny, i Jarvis tvrdil, že se to jevilo jako
Fury, ale ten Tonymu nevolal byl tou dobou jinde a přesto kamerové záznamy ukázali, že stojí u
telefonu a volá mu. Je tedy více než jasné, že to musel být někdo, kdo dokáže změnit podobu a vyzná se zde.“
„ Ach,“ povzdechne Loki „ a vy se domníváte, že já. Ano to je pochopitelné.
Nuže Vaší otázkou se dostáváme k další části příběhu.
Chvíli poté co jsem našel Starka pro něj přišli jakési osoby, řekl bych, že strážní.
Odvedli ho k výslechu, kam jsem ho následoval. Ano neviditelný.“
Řekne Thorovi, který se už zase nadechoval k otázce.
„ Když ho dovedli a připoutali, byla tam jakási žena. Jméno si nepamatuji.
Ale T..Stark mi říkal, že jsem se u něj v noci objevil a snažil se mu ublížit.“
V tu ránu mu skočí do řeči Natasha.
„ Ano Jarvis říkal, že měl Tony jakýsi ošklivý sen a vyžádal si kvůli tomu záznamy.
NA kterých nebylo nic než jakési vlnění, ale o prý tvrdil, že jste se ho pokusil zabít.“
„ Přesně to říkal mě, tedy snažil se o to, ale já u něj nebyl.
„ Ne? A co to jak jsi zmizel?“ skočí jim do řeči Thor
„ Dobře udělal jsem jednu věc na chvíli jsem se k němu přikradl ale jenom jsem mu vzal věci z
koupelny a nechal mu tam holící strojek, ale nic víc nebylo mojím přičiněním.
Když o tom tak přemýšlím, měl jsem v jeho přítomnosti často podivný pocit.“
„ Vážně? A to ti trvalo tak dlouho? Ne spojil jsem se ještě s matkou.“
„ Proč jsi mi to neřekl?“
„ A proč bych měl? Akorát bych poslouchal, že stále chodím pro rady za matkou, když nám to tvůj
tatík zakázal.“ vyprskne Loki.
„ Jo jenže...“
 

„ Pánové klid, tohle si vyřešíte potom, co ta žena?“
„ Ano jistě, tak ta s ním začínala mluvit když obr ještě spal.
Moc sem tomu nerozuměl, ale vypadalo to, že by ji měl Stark znát.
Respektive ona si to myslela, ale on ji nepoznával. Ona potom říkala, že určitě zná jeho otce, protože ho prý zabil a když potkala Surtra využila ho k tomu aby se Starkovi pomstila.
A, že prý se bude dívat na to, jak nyní bude umírat on.
No zatímco ona básnila Stark se y ní snažil dostat nějaké informace.
Poté se právě zmínila o tom večeru a, že prý ho už dlouho sledovali.
Do toho začala povídat něco o tom náramku.“ Loki ho vytáhne z kapsy a hodí Thorovi.
„ Nakonec z toho vyplynulo, že tu noc u něj byla asi ona, já jen nevím proč si myslel, že já.“
 

Fury za monitorem vyskočí, „ Projděte znovu ten záznam a porovnejte ho s tím vlněním od
Starka.“
„ Vy si myslíte, že nelže?“ zeptá se Clint
„ Nevím, proto chci aby jste zkontrolovali ty záznamy. A zjistěte všechno o dceři...“
„ Vím koho,“ Clint přikývne a jde rozdat rozkazy.
 

Thor se podívá na Lokiho, „ Proč jsi nepřišel dříve? Mohli jsme ho hledat spolu.“
„ Byla to náhoda Thore, ale teď bychom spíše měli vyřešit jak ho odtamtud dostat.“
Natasha se podívá na Lokiho, „ nyní se..“
„ Půjdete poradit s ostatními zdali jsem důvěryhodný a pak se uvidí, jen vás žádám aby jste to
nezdržovali.
Starka čeká druhý výslech a pokud se nepostarám a chlazení jeho těla, pravděpodobně zemře po
první špatné odpovědi.“
Natasha přikývne a odejde.
„ Vážně se mu snažíš pomoci?“
„ Dlužím mu to, hledáš za tím něco jiného.“ odsekne Loki a Thor se pousměje.
„ Nic jsem neřekl, útočíš na mne zbytečně, že by v tom bylo něco víc?“
Loki zavrčí a Thor odejde.
 

Tony se zatím probudí a zmateně se rozhlédne po cele.
Chvíli přemýšlí, kde to vůbec je a pak mu to dojde.
Vybaví si ty plameny a pak chlad. Znovu se rozhlédne.
„ Loki?“ zašeptá
Nikde nic.
Tony začne panikařit.
Kde je, slíbil mu, že s ním zůstane a teď tu není a jestli pro něj přijdou.
On, on ho tady nechá umřít. Tony se celý roztřese a stočí se do klubíčka.
Loki zatím chodí po cele jako tygr v kleci. Až se konečně objeví Fury a pustí ho.
Vzájemně si vymění pohled.
„ Do zasedačky, domluvíme se na plánu.“
„ Na to už není čas, je vzhůru musím za ním. Až bude čas otevřu Vám portál a projdete.
Je tam spousta nepřátel a velké, velmi velké horko.
Thorovi vyřiďte, že náramek je očarovaný, stačí když ho Surtrovi nasadí na ruku a on i náramek se
vrátí tam kam patří.“
Rozdá Loki instrukce a zmizí k Tonymu.
Ten ještě stále panikaří. Spíše už je v pozdějším stádiu paniky.
Sedi schoulenej do klubíčka a třese se.
„ Tony?“ zeptá se opatrně Loki
Tony zvedne hlavu a podívá se na něj, „ L-­loki, jsi tady.“
„ Jsem.“
„ Kde jsi byl? Říkal jsi, že tu zůstaneš a nezůstal.“
„ Já vím, musel jsem na chvíli zmizet, ale už jsem u tebe.“
Tony chabě přikývne a snaží se ovládnout třes svého těla.
Loki si sedne k Tonymu a opatrně ho obejme.
„ Psst to bude v pořádku, už tu dlouho nezůstaneš.“
„ Bál jsem se, že mě upečou.“
Loki se pousměje, „ nenechal bych tě upéct. Na cumlej.“ Dá Tonymu kousek ledu. „Nemáš hlad?“
Tony zakroutí hlavou, jídlo je to poslední na co má pomyšlení.
„ Zajímalo by mě jak bych chutnal jako pečínka.“ zamumlá Tony a přitiskne se k Lokimu v naději,
že se přestane třást.
Loki u sebe Tonyho drží, ví jaké to je když je někdo mučen.
A udělá co je v jeho silách aby ho odtud co nejrychleji dostal.
„ Až se připraví ti Vaši šašci dostaneme tě odtud dříve než bude tvůj druhý výslech.“
Tony jen krátce přikývne a podívá se na Lokiho a Loki mu pohled opětuje.
 

Potom ho Tony políbí. V jeho polibku se skrývá hlavně strach a zoufalství.
Loki mu polibek opětuje a po chvíli jej i prohloubí.
Než se naděje Tony ho líbá na krk, rty, tváře a začíná ho svlékat. Loki byl chvíli v šoku z toho co
se právě děje a tak jen vstřebával Tonyho polibky.
Nakonec mu vše začne oplácet a v tu chvíli Tonyho opustí zoufalství a vrátí se k němu trocha
zdravého rozumu.
Napadne ho, že by tohle vůbec neměl dělat, je to Loki a on není ve stavu kdy rozumně uvažuje.
To ho ale začne Loki náruživě líbat a přitlačí ho k zemi.
Tony už není schopen odolávat a nechá Lokiho ať z něj ztrhá oblečení.
Podlehl jeho náruživým polibkům plným potlačované vášně.
Loki se na něj posadil a sál jeho bradavku a hladil jeho hrudník.
Tonymu vyšel z úst tichý vzdech a vypínal své tělo proti Lokimu.
Tonyho tělo přijímalo Lokiho doteky jako ještě nikdy nikoho.
Tony si dlouho opakoval, že je na holky a že tohle je něco nepřípustného, ale tyhle myšlenky se
během chvíle změnily ve vzrušení.
A tak se Tony začal zcela oddávat Lokiho péči a jeho tělo se pomalu uvolňovalo.
Loki si toho byl moc dobře vědom už po prvním Tonyho vzdechu.
Nyní vnímal jak je tělo pod ním rozpálené a tentokrát ne kvůli horku v okolí.
Jemně pohladil jeho ztvrdlý penis a z Tonyho úst vyšel táhlý vzdech. Loki se nad tím pousmál a
pokračoval v laskání Tonyho těla. Líbal ho, kousal, šimral jej jazykem na hrudi a bříšku.
Rukou občas pohladil jeho chloubu. Tonyho se zatím zmocňovala vlna touhy a rozkoše, která ho
přiváděla k šílenství.
Pak Loki na pár vteřin ustal ve svém počínání a zbavil se svého oblečení, načež Tony nesouhlasně
zamručel.
Právě teď toužil po jeho doteku a polibku.
Loki jakoby vycítil co chce a začal Tonyho tělo znovu zahlcovat polibky a pomalu se svými rty
přesouval do jeho klína.
Tony se znovu roztřese, ale tentokrát očekáváním, jeho svaly se stáhnou a mozek už není mozek
ale útvar plný vzrušení a slasti.
Loki jazykem zakroužil po špičce Tonyho napjatého penisu a potom jej pohltil do úst.
Tony vykřikl.
Po chvíli si připadal, že snad praskne jak se Loki pohyboval a jeho rty obklopovaly Tonyho
mužství v neúnavném tempu stále nahoru a dolu, zatím co Lokiho ruka sklouzla k jeho varlatům a
jemně je masírovala.
Když už Tony cítil, že je blízko vyvrcholení, Loki ustal a jazykem přejel od kořene jeho penisu až
ke špičce. Tony frustrovaně zaúpěl.
„ Loki prosíím,“ Tony se nedokázal přestat třást. Taková slast pro něj byla nepoznána. A to je u
takového playboye co říci.
Loki znovu pohltil jeho úd do svých úst a Tony si uvědomil jak příjemně teplé jsou. A pánví se
pohyboval proti němu, než jej Loki zastavil a pokračoval dál po svém.
Tony už nevěděl co s rukama a tak začal Lokiho vískat ve vlasech.
Tonyho tělo se propnulo návalem slasti, ale Loki si dával pozor aby jej nedovedl k vrcholu příliš
brzo. Přece z toho chce taky něco mít.
Pomalu se vytáhne nahoru a zmocní se Tonyho rtů a po chvíli se jejich jazyky zmítají v souboji.
Náhle Tony ucítí na svém těle jakýsi pohyb a poté se ozve Lokiho výkřik a Tonyho sten, jak Loki
vpustil Tonyho penis do svých útrob a prudce dosedl.
Tony se roztřesenou rukou přiblíží k Lokiho tváři a setře mu uniklou slzu.
Zároveň se v Tonym rozprostře pocit neznáma.
Je to až šílené jak mu je tohle příjemné, jak se kolem jeho penisu tak těsně stáhlo Lokiho tělo a
náhle se dalo do pohybu.
Tony zakřičel a Loki mu zaryl nehty do ramen a zvýšil tempo.
Z Tonyho úst vycházely toužebné steny a ty Lokiho se k nim po chvíli také přidali.
Pro Tonyho to sice byla trochu neznámá. Ano měl za sebou několik  nocí s muži ale nikdy nebyl
střízlivý, nikdy to nevnímal jako teď. A teď? Chtěl víc, mnohem víc.
Chytil Lokiho pevně za boky a začal mu pomáhat a pohybovat se proti němu.
Loki zakloní hlavu a odhalí tak Tonymu svůj krk. Tony se brání touze se nadzvednout a do toho
krku se zakousnout jistě by to bylo... „áááááááááááách,“ zasténá dlouze Tony a myšlenky na
Lokiho krk jsou ty tam.
Po chvíli na svém hrudníku cítí Lokiho sémě a sám Lokiho naplnil tím svým.
Loki se vyčerpaně zhroutí na Tonyho a oddechuje. Tony jej obejme a zavře oči.
Dočista zapomněl na to, kde je a proč tu je.
Důležité je teplo sálající z těla u něj a pocit absolutního uspokojení a přicházející únava.

8 komentářů:

  1. katka skvělé ti dva ví jak naložit s volným časem , snad si to brzo znovu zopakují v postýlce

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je to grandiózní! Hned chci další díl...^^

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm já bych se asi vyjádřila stručně je to úžasné ti dva k sobě patří jinak nechápu jak jsi mohla dát jen 16,5 + já bych dala 18 +. Jinak se mi to moc líbilo těším se na pokračování

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé : ) moc se těším na pokračování, na záchranu a na to co budou provádět dál

    šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že se líbilo :) nedala jsem 18 plus protože na záčátku nic uprostřed je to tech 15 plus a až ke konci je to 18 a více... tak jsem to zprůměrovala :D

    jinak teď bude asi chvilku pauza.. zbláznil se mi i náhradní počítač a na telefonu toho moc nenapíšu :( ale brzo by mi měl příjít další :)

    OdpovědětVymazat
  6. katka doufám že příde co nejdřív už se těším

    OdpovědětVymazat
  7. hlavně proooosí99m co nejrychleji další díl tvoje povídky miluju a chodím je kontrolovat každej den snad milionkrát piš dál a taky se těším co bude dál :DDD

    OdpovědětVymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)