úterý 22. září 2015

Pozdní efekt - část 8.

Přinášíme Vám poslední část Pozdního efektu.

Trocha sexu, více sladkosti a na konci překvapení speciálně pro Vás.




“Lokiiii!”
Loki vyběhl pět schodů a za Tonymi do kuchyně “Co se děje ??”
"Večeře."
“Musíš tak křičet ?? Lekl jsem se “ Sedl si ke stolu
Stůl byl plný bílých růží a hořících svíček.
Loki koukl na stůl, na Tonyho na stůl a na znovu na něj. “Ale já nemám narozeniny”
"Ale mohl bys."
”Mě nevošulíš. Co se děje ??”
"Niiiic," Tony Lokiho pohladil po vlasech.
“Co blbneš zlato ?”
"Rozmazluju tě?"
“A proč mě nerozmazluješ v posteli ?”
"Protože tam si pohraješ ty se mnou, můj pane."
“Uvítal bych změnu” Zavrněl
"Takže romantika pak, sex teď?"
“Dneska? Dneska jedině romantický sex“
"Hm růže jsou i v ložnici.
“Tak proč jsme ještě tady??” Bůh přistoupil k Tonymu a vášnivě ho políbil
Tony mu polibek prodloužil a odváděl si ho do ložnice. A Loki spolupracoval.
Ložnice byla plná svíček a květin.
“Krásné “ Hlesl omámeně Loki.
Tony se lehce usmál a položil Lokiho do postele.
Loki koukal a čekal co má Tony v plánu.
Tony se posadil na Lokiho a začal ho svlékat.      
Bůh se nechal a Sledoval Tonyho prsty v akci.
Když byl Loki nahý Ironman se sklonil pod postel a vytáhl šlehačku.
Loki se kousl do rtu a uvelebil se na růžích. Jeho bílá kůže kontrastovala s červenými plátky růží. Vypadal zkrátka božsky.
“Jsi tak nádherný,” vydechl Tony, když si tu scenérii prohlédl.
"Pojď ke mě" zašeptal Loki
“Loki “ zašeptal Tony a na jeho hruď kouzlil šlehačkou obrazce.
Na bohově pokožce se objevila husí kůže a ztuhly mu bradavky jak byla šlehačka studená.
Tony ozdobil i bradavky a na jednu se okamžitě přisál.
"Ach! " Bůh se prohl do oblouku, čímž se ještě víc přitiskl na Tonyho ústa.
Tony olizoval šlehačku z jeho  bradavky a krásně ji sál.
"Ach Tony. Prosím "
Stejný postup opakoval i v případě druhé bradavky a pomalu olizoval šlehačku z Lokiho bříška. Nakonec nanesl šlehačku i na jeho žalud.
Bůh už dávno nevnímal pouze se svíjel a sténal. Už mu bylo jedno, že ukazuje svou slabost věděl, že si to může dovolit. “Můj bože Tony, prosím. Vraž ho do mě nebo se zblázním.”
“Kam se poděla romantika?”
“To nebylo dost romantické??” Udýchaně
“No to já nevím, jakou mají bohové představu o romantice?”
”Tony no tak, já tě chci “
Tony se usmál a Lokiho políbil, "osedláš si mě?"
“Ano” Vydechl nedočkavě bůh
"Tak se ukaž."
Loki Tonyho  okamžitě stáhl vedle sebe a nechal z něj zmizet kalhoty. Trošku mu pohonil a už si na něj sedal.
Tony chytil  Lokiho za boky a pomohl mu.
Loki na nic nečekal a okamžitě se začal pohybovat.
Tony Lokimu vycházel vstříc a pomáhal mu určovat tempo.
“Bože ano!” Vykřikl Loki když Tonyho úd narazil na jeho prostatu. Tony zasténal a pevněji uchopil Lokiho boky.
Loki vysedal jako divý, byl velmi nadržený a potřeboval ukojit svůj chtíč.
Tony mu dával, co Loki chtěl a ještě něco navíc. celý se mu oddal a dost jasně mu dával najevo, že Loki je jenom jeho.
“Tonyyyyy!”
“Ach Loki, bože můj!”
Bůh dosedl až po kořen a začal se na Tonym jenom vrtět.
“o ano, tak přesně tak.”
“Tony” Bůh zaklonil hlavu a kousl se do rtu
Tony se z části posadil a kousl boha do krku čímž si vysloužil další z bohových zasténání.
“Loki!” Tony Lokiho naplnil.
A bůh vyvrcholil s ním.
Tony si stáhl Lokiho na sebe a pevně jej objal.
Bůh  mu dýchal do ucha a chvěl se v  jeho náručí ještě nevyprchaným vzrušení.
“Loki,” zašeptal Tony.
“Ano ??”
“Vezmi si mě.”
“Cože ??” Loki zvedl hlavu a podíval se Tonymu do očí

Tony se mu díval přímo do očí a bylo vidět že to myslí vážně.

KONEC POSLEDNÍ ČÁSTI

Dobře, tak ne úplný konec, na tuto kapitolu a celou povídku bude navazovat druhá povídka NOVÝ ŽIVOT

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. No poslední kapitolka mi udělala radost o to více, že bude mít tedy pokračování? Už se nemůžu dočkat, co ten nový život bude obnášet:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)