pátek 19. října 2018

Ahoj já jsem Linn



Pokud vás již touto větou otravuji, omlouvám se. Ale slibuji, že víckrát jí ode mě už neuslyšíte.

Možná mě někteří znáte spíše pod nickem Slasherka. A pokud ne, prosím nepátrejte.

Někteří z vás se možná ptají, kdo jsem a co jsem sem vlastě přišla dělat? 


Jako odpověď na vaše možné otázky, vám bude muset stačit, že jsem průměrná středoškolačka se zálibou ve zbraních, knížkách, Harrym Potterovi a slashi.

Psaní se věnuji ve volném čase a samu sebe nepovažuji za výjimečnou. Jsem ucházející a s postupem času vidím na své tvorbě značný progres. Náčrt toho, jak jsem dříve psala, jste již mohli vidět. Bylo to jedno ze starších děl z roku 2013.

Na tento blog jsem přišla, protože je srdcovou záležitostí, na kterou se nezapomíná. A věřím, že společnými silami, můžeme znovu tento blog uvést do provozu.

Pro tento účel jsem vymyslela projekt.

Vzhledem k tomu, že je podle mě důležitá interakce se čtenáři, jsem se rozhodla vám dát do rukou moc. A to tak, že na facebookové stránce Ann & Ilusion & Linn z Valhaly (pokud nejste členy, prosím zažádejte si, je to uzavřená skupina) budu každý týden, dávat anketu.

Anketa bude obsahovat názvy shipů, na které by jste rádi viděli povídku, popřípadě drabble. Ten ship, který vyhraje, bude následně specifikován třemi fotkami. Každá lehce jiná. Jiné prostředí, atmosféra atd. Každá fotka bude sama o sobě tématem, a vy rozhodnete, které vyhraje. Mám ráda vizualizaci a myslím, že právě fotky, nebo v tomto případě fanarty, jsou pro tento účel ideální.

Celkový vítěz anket bude vyhlášen v den ukončení hlasování, který bude vždy specifikován v hlavičce příspěvku. A následná povídka bude uveřejněna do týdne.

Doufám, že se vám tento koncept líbí. Nikde jsem ho neviděla, ale pravda ostatní autoři jsou natolik kreativní, že ho nepotřebují. Samozřejmě mám rozepsané i jiné projekty, ale na ty jednak nepřišel čas, protože jsou to dlouhé kapitolovky, a druhak jsou časově náročné a chci je mít nejdříve napsané, než je začnu vydávat.

To by mělo být vše. Pokud jste dočetli až jsem, velmi vám děkuji za pozornost. Jakékoliv další nápady nebo připomínky k oživení tohoto bohapustého místa, můžete vkládat do komentářů pod tento příspěvek, nebo pod příspěvky na FB.

Uvidíme se brzy.

Zatím čauky,

Linn

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)