sobota 10. září 2016

Info

Ahojky,

po dlouhé době jsem se dostala k počítači. A musím Vám oznámit pár zásadních skutečností.

Předně všem výhercům soutěže, nebojte myslím na Vás, ceny máte v co nejrychlejší době to zařídím. Přesto si dáme raději fixní termín a to měsíc říjen.

Omlouvám se, že mi odeslání Vašich cen tak trvá. Stalo se to, že jsem se dostala do psychicky náročné situace. Brzy Vás všechny požádám o adresy, protože jsem přišla o počítač a o spoustu důležitých informací. Také jsem se přestěhovala.... včera... jsem v rámci vybalování a rekonstrukce takže hned jak se probojuji k Vašim cenám odešlu je.

Nu a vzhledem k tomu, že jsem přišla o ten počítač a s ním i o začatou, rozdělanou a dokončenou tvorbu, prosím Vás o trpělivost.

Díky všem,

Ann

1 komentář:

  1. Ahoj. Můžu se zeptat, jak to tedy pokračuje?
    A přeji hodně štěstí se zabydlováním.

    OdpovědětVymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)