čtvrtek 26. října 2017

A neříkej, že se ti to nelíbilo broučku...

Ahoj, já jsem Lin :) Také známá pod jménem Slasherka. Píši už dlouho a teď mám tu čest publikovat svoje příspěvky i tady. Užijte si mou první jednorázovku 
Pac a pusu Vaše Lin  
PS: komentáře vždy potěší


 „Asi jsem špatně slyšel, co že po mě chceš ?“ „Starku nehraj si se mnou a prostě mi je dej“ řekl bůh podrážďěně „Kruci Loki ty po mě chceš kondomy a divíš se že se divím já? K čemu je potřebuješ ??“ „Tak hádej génie. K čemu asi“ Zaprskal „Si děláš prdel Loki! Ty si si našel buchtu ?!“ ohromeně „Ne nenašel ale..... Sakra Starku, dej mi je a já zase odejdu. Tahle konverzace není důstojná ani pro mě ani pro tebe.“ „To si myslíš ty“ Tony se začal opravdu od srdce smát nad představou svých speciálně vyráběných voňavých kondomů s vroubky v rukou Lokiho Laufesona.

„Dokud mi neřekneš k čemu je máš, nedám ti je“ „Dobře někoho sem potkal“ odvětil Loki způsobem který by kohokoliv jiného zmrazil na místě ale Tony Stark mezi ně rozhodně nepatřil. „Tak vyprávěj bože“ „Víš co ? Já si pro ně zajdu k někomu jinému“ „Loki.....“ Tony si frustrovaně protřel kořen nosu „Tady bydlí jenom sedm lidí. Beze mě a tebe je to pět. Takže..... Ty chceš jít za někým aby ti dal kondomy. Ale abych tě vyvedl z omylu.


Hawky s Tashou používají antikoncepci a ne, já ti nebudu říkat jak jsem to zjistil“ řekl, když si všiml záblesku zájmu a pobavení v bohových očích „Protože bych ti pak dal hodně dobrý důvod k tomu, aby si si ze mě dělal prdel a co hůř možná by mi někdo dal do držky poněvadž předpokládám že si strašná slepičí prdelka Laufeysone. Dál.....“


Udělal dramatickou pauzu aby si pořádně vychutnal ony zlověstné blesky v bohových očích a taky to zavrčení po slově Laufeyson “Ty vážně chceš jít za svým starším bratříčkem pro něco ryze Midgardského a o čem předpokládám, že to použil čistě z Jaininy iniciativy a o čem vlastně ani neví jak se to jmenuje?“ Nečekal na odpověď a rovnou pokračoval dál.

„Banner..... Ty si myslíš, že by měl momentálně nějaký vztah při kterém by se při sexu nezměnil a neřval: Hulk to rozmlátí!?“ při čemž udělal i specifický zvuk a velmi vtipné grimasy u který se i Laufeyson musel pousmát. „Protože já si myslím že ne“

„A kdo nám zbývá? Ach ano“ povzdechl si „Náš kapitán slušňák, který podle mě ani nemá koule a měl by jít do kláštera už jenom pro to, že když viděl moji historii na Tabletu dost ho to vzalo a druhej den sem měl přede dveřma Bibli. Ale abych neodbočoval od konverzace. Tím jsme společně došli na konec seznamu.

Normálnímu člověku bych asi řekl ať si půjčí a jde si je koupit. Ale problém bude v tom že ani já ani nikdo ti peníze nedá už jenom pro to, že by si za ně mohl koupit zase nějakou kravinu“ „Hele Starku byl to jenom pomník“ podrážděně oponoval géniovi „Jo pomník. Pět metrů vysokej a s tvým vyrytým jménem. Hele Loki teď sem si uvědomil. Ty seš vlastně strašněj narcista!“

„Řekl Tony Stark“ vrátil Loki Tonymu a ještě přidal parádní úšklebek „A co tenkrát jak to na zdi svítil obří nápis STARK? To není narcisismus ?“ „Ne, to mu se říkají prachy broučku ale dál.... Dostali jsme se k tomu, že ti je tady nikdo kromě mě nepůjčí.

Nikdo ti na ně nedá peníze a jestli chceš mít nechráněný sex, tak by si mi měl říct kdopak je ta šťastná a asi mírně pod tvou kledbou a nalitá a pravděpodobně i zkouřená proto-“ „Hele Starku zase se klidni jo?“ „No fajn fajn..... Tak povídej“

„No fajn..... V gay baru! Jo sem Gay a ne nestydím se za to!“ pobouřeně „Hele klid bůžku tohle je jednadvacátý století tady se za to nestydí nikdo. Jak se jmenuje ?“ „Thomas“ řekl tázaný a nepoměl při tom i to jedno slovo procedit skrz zuby s vražedným pohledem „Nezaklel si ho?“ „Ne“ „Vážně ne ?“ „Ne“ „Tak fajn.... pojď“

O chvilku poději již měl Loki své- jinak než zelené kondomy s jablkovou příchutí a Tony Stark pobaveně upíjel Whisku ze své broušené sklenice s vybroušeným jménem jejího uživatele.

Druhý den, když Loki vyšel ze své ložnice před dveřmi ležela krabice s bílým tričkem na kterém byla duha a z druhé strany nápis Jsem gay a bůh! A nestydím se za to!

Kdyby jenom tušil, že mi do oné whisky bůh hodil pár bylinek, a že Tony má právě před svými dveřmi mastičku a videokameru s videem hekajícího sebe se vzkazem: A neříkej že se ti to nelíbilo, broučku.....

1 komentář:

  1. Páni :D obdiv, takhle jsem se už dlouho nezasmála :D
    Jen bych na tvém místě trochu zapracovala na tečkách a podobných věcech… příběh máš opravdu dokonalý, ale absence čárek u přímé řeči (a podobné věci jako třeba mezera před otazníkem) čtení trochu znepříjemňují… neber to prosím jako přímou kritiku, spíše doufám, že to vezmeš jako doporučení k větší dokonalosti :)
    Moc děkuju za povzbuzení a velmi se těším, až se tu objeví další tvé příběhy :*
    Elíz

    OdpovědětVymazat

Moc děkujeme za vaše komentáře :)